
A Chevrolet Camaro egy igazi ikonikus sportkocsi, egy sokak által vágyott tárgy. Viszont, mint minden sztorinak, ennek is vége lesz egyszer, egészen pontosan jövő januárban. A gyártó ugyanis nyugdíjazza a modellt, legalábbis egy időre.
A Chevrolet Camaro egy igazi ikonikus sportkocsi, egy sokak által vágyott tárgy. Viszont, mint minden sztorinak, ennek is vége lesz egyszer, egészen pontosan jövő januárban. A gyártó ugyanis nyugdíjazza a modellt, legalábbis egy időre.
Egyre nagyobb divatja van a klasszikus Porsche 911 átépítéseknek. Sokan elektromos irányba mennek el a projektekkel. A Theon Design maradt a benzines erőforrásnál, de alaposan feltornászták a teljesítményt, a karosszéria pedig karbonszálas műanyagból épült fel.
A Mustang GT már önmagában egy izgalmas közlekedési eszköz. Na de mi van, ha valaki kevesli a gyári 450 lóerőt? Az vehet például egy Shelby GT500-ast, vagy jóval olcsóbban beszerezheti a Roush új kompresszor készletét.
A Lamborghini a Huracán jelenlegi generációját még idén nyugdíjazza, de nem maradunk utódmodell nélkül. Már jövőre bemutatkozik egy új konnektoros hibrid sportkocsi az olaszok palettáján.
Modern technikai részletek, nagyobb karosszéria és egy bivalyerős benzines motor. Így tér vissza a legendás AC Cobra a köztudatba, a semmivel sem összetéveszthető klasszikus megjelenésével együtt. Villanyosításról szó sincs!
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
Egy 1969-es Chevrolet Camaro már önmagában izgalmas. Na de mi van akkor, ha egy kicsit modernizáljuk a megjelenését és alá teszünk egy LS7 V8-as motort, mely közel 1200 lóerő leadására képes? Akkor egy igazi álomgép születik meg.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
A Bugatti a Chiron széria lezárásaként, mintegy utolsó W16-os lehetőségként árverezte el azt a Chiron Profilée modellt, mely most minden idők legdrágább újként értékesített autója lett. Valakinek csaknem 10 millió eurót ért a különlegesség.
A Ford Mustang Amerikában abszolút a megfizethető sportos járgányok közé tartozik. Persze, a generációváltás legelső darabja egészen más tészta. Egy jótékonysági aukción valaki félmillió dollárt fizetett ki érte.