
Már elkezdődött a Revuelto gyártása, amihez a Lamborghininek alaposan át kellett alakítania a gyártósorokat. Ez a Manifattura Lamborghini Next Level, mely az eddigieknél jóval komolyabb variálhatóságot enged.
Már elkezdődött a Revuelto gyártása, amihez a Lamborghininek alaposan át kellett alakítania a gyártósorokat. Ez a Manifattura Lamborghini Next Level, mely az eddigieknél jóval komolyabb variálhatóságot enged.
Bár a Porsche 718 már hét éve jelen van a piacon, még mindig gőzerővel reszelgetik a gyáriak. Most például bemutatkozott a Spyder RS, mely vászontetős tekintetben a gyártó eddigi egyik legnagyobb dobása.
A Bentley idén duplán is ünnepel a Le Mans-i 24 órás versennyel kapcsolatban. Egy limitált szériás Continental GT modellel tisztelegnek a verseny fennállásának 100 éves évfordulója előtt, de egyben megemlékeznek a 20 évvel ezelőtti gyári győzelmükről is.
Egy 20 éves autónál már nem igazán megszokott, hogy a gyártó visszahívást ír ki. Persze, ha egy olyan ikonikus szupergépről van szó, mint a Porsche Carrera GT, a helyzet teljesen más. A németek a felfüggesztés gömbcsuklóinak élettartamával nincsenek kibékülve.
A Ford Mustang tipikusan egy olyan autó, ami szinte elképzelhetetlen dízel motorral. Amerikában viszont egy srác belerakott egy Cummins dízelt, melyet meg is támogatott két gigantikus turbóval. Az eredmény némi korom és 1500 lóerő.
A Lamborghini leleplezte az Aventador utódját, mely hibridesítve ugyan, de még mindig V12-es motorral került bemutatásra. A Revuelto egyben az első 1000 lóerő feletti teljesítménnyel bíró Lamborghini.
Egy Subaru Impreza STi már önmagában egy érdekes tárgy, de ha egy 22B kivitelről beszélünk, akkor meg is érkezünk a legenda kategóriába. A limitált példányszámban készült különlegesség egy példányát vadászta le most valaki csaknem 80 millió forintnyi dollárért.
A Chevrolet Camaro egy igazi ikonikus sportkocsi, egy sokak által vágyott tárgy. Viszont, mint minden sztorinak, ennek is vége lesz egyszer, egészen pontosan jövő januárban. A gyártó ugyanis nyugdíjazza a modellt, legalábbis egy időre.
Egyre nagyobb divatja van a klasszikus Porsche 911 átépítéseknek. Sokan elektromos irányba mennek el a projektekkel. A Theon Design maradt a benzines erőforrásnál, de alaposan feltornászták a teljesítményt, a karosszéria pedig karbonszálas műanyagból épült fel.
A Mustang GT már önmagában egy izgalmas közlekedési eszköz. Na de mi van, ha valaki kevesli a gyári 450 lóerőt? Az vehet például egy Shelby GT500-ast, vagy jóval olcsóbban beszerezheti a Roush új kompresszor készletét.