
A Renault márkától egyre inkább függetlenedő Alpine mondhatni, hogy állást foglalt a belsőégésű motorok és az elektromos hajtás kérdésében. Már öt darab tervezett villanyos modellnél tartanak 2030 előtt.
A Renault márkától egyre inkább függetlenedő Alpine mondhatni, hogy állást foglalt a belsőégésű motorok és az elektromos hajtás kérdésében. Már öt darab tervezett villanyos modellnél tartanak 2030 előtt.
A Toyota több újdonsággal is készült az idei SEMA Show-ra. Köztük van például az a Toyota Supra továbbgondolás is, mely már kezd méltó lenni a legendás hírnévhez.
Jelenleg az teljesítményre kihegyezett Audik, azaz az RS modellek világába az RS3 a belépő szint, Szó sincs azonban arról, hogy a kocsi gyenge lenne, így az ABT tuningműhely mesterei sem nyúltak a motorhoz a mostani átiratnál. Máshoz viszont igen!
20 év telt el a Porsche Cayenne bemutatója óta, ez idő alatt szinte az összes autómárka, beleértve a sport, illetve a luxusautókat gyártó cégeket is, jelenített már meg SUV-ot. A Ferrari is hasonlóképpen tett, noha ők nem hivatkoznak az új modelljükre így.
A Bentley egy olyan modellről rántotta le a leplet, mely alapvetően megy szembe az autóiparban mostanság látható folyamatokkal. A Mulliner Batur egy luxust is kínáló fenevad egy óriási W12-es benzines motorral az orrában.
Egy reboot legnagyobb rizikója mindig az, hogy hogyan csapódik le az emberekben, és képesek-e feldolgozni az újítást. Különösen igaz ez egy olyan kategóriájú modellnél, mint a Lamborghini Countach.
Már a koncepció megszületésekor sem nevezhettük hétköznapinak, amikor a Ford előállt a SuperVan szériával. Ezen sorozatnak a legfrissebb modellje nem más, mint egy E-Transit, amit 4 különálló villanymotor hajt, a teljesítménye pedig majdnem eléri a 2000 lóerőt is.
A Bugatti autómárkát legtöbbször a luxus sportautók atyjaként emlegetjük, hiszen elképesztő erejükkel és kifogásolhatatlan beltéri anyaghasználatukkal ezen kategória csúcsán helyezkednek el. A magas színvonalat mi sem bizonyítja jobban, hogy már nem csak az utastérben találkozhatunk fenséges anyagokkal.
Bár, a Rimac és a Bugatti összefonódása azt sejtetné, hogy rátér az elektromos útra a neves francia szupersportkocsi gyártó, ez csak részben lesz igazi Mate Rimac beszámolója szerint. Egy olyan jövőképet vázolt fel a horvát elektromos gyártó feje, amin mindenki csak nyerhet.
A Mercedes-AMG különleges kiadással búcsúztatja a W213 kódjelű E osztály AMG kivitelét. A Final Edition gazdag felszereltséggel és grafitszürke fényezéssel lesz megvásárolható alig 1000 példány erejéig.