Amerikában tartotta premierjét a Subaru Impreza hatodik generációja. Egyelőre csak csapotthátú változatban mutatkozott be, sőt, a szedánról még említés szinten sem beszéltek a gyáriak, ráadásul a manuális váltó is úgy néz ki, hogy ment a levesbe.
Amerikában tartotta premierjét a Subaru Impreza hatodik generációja. Egyelőre csak csapotthátú változatban mutatkozott be, sőt, a szedánról még említés szinten sem beszéltek a gyáriak, ráadásul a manuális váltó is úgy néz ki, hogy ment a levesbe.
Nem új dolog, hogy valaki úgy építi át az autóját, hogy az újabbnak, vagy éppen más márkájúnak látszódjon. Tucat alappal ez még valamilyen szinten elfogadható is. Na de mi van akkor, ha valaki egy Nissan Skyline-ból csinál felemás Chevrolet Camarót? Megtörtént sztori, érthetetlen, mégis érthető okokkal.
Ha Mansory, akkor általában az indokolatlanul túlzó tuning világába csöppenünk. Nincs ez most sem másként, azaz egy félig fehér, félig neonzöld Ferrari Roma a legújabb gyöngyszem a kínálatukban.
Hivatalosan is leleplezte a Porsche a terepre szánt 911-est. Nem meglepő módon a terepesítés nem tett jót a végsebességnek és a kanyarvadászatnak, de még így is közel azokat az értékeket hozza az autó, mint a hagyományos változatok.
A Porsche nem is olyan rég leplezte le az emelt hasmagasságú 911-est, máris itt a terepes sportkocsik kategóriájának következő képviselője, a Lamborghini Huracán Sterrato.
Ha Bugatti egy újdonsággal jelentkezik, akkor mindenképpen arra számíthatunk, hogy valamilyen rekord dől meg éppen. Így van ez a W16 Mistral esetében is, mely minden idők leggyorsabb nyitott tetős járgánya.
A Renault márkától egyre inkább függetlenedő Alpine mondhatni, hogy állást foglalt a belsőégésű motorok és az elektromos hajtás kérdésében. Már öt darab tervezett villanyos modellnél tartanak 2030 előtt.
A Toyota több újdonsággal is készült az idei SEMA Show-ra. Köztük van például az a Toyota Supra továbbgondolás is, mely már kezd méltó lenni a legendás hírnévhez.
Jelenleg az teljesítményre kihegyezett Audik, azaz az RS modellek világába az RS3 a belépő szint, Szó sincs azonban arról, hogy a kocsi gyenge lenne, így az ABT tuningműhely mesterei sem nyúltak a motorhoz a mostani átiratnál. Máshoz viszont igen!
20 év telt el a Porsche Cayenne bemutatója óta, ez idő alatt szinte az összes autómárka, beleértve a sport, illetve a luxusautókat gyártó cégeket is, jelenített már meg SUV-ot. A Ferrari is hasonlóképpen tett, noha ők nem hivatkoznak az új modelljükre így.