Egyelőre nem sikerült megdöntenie a körrekordot a Koenigsegg One:1-nek a Nürburgringen. Az ABS hibája miatt az autó kicsúszott az egyik kanyarban és alaposan megrongálódott. Ez a pálya történetének talán legköltségesebb balesete.
Nagyjából háromnegyed milliárd forint – ennyi az ára annak a Koenigsegg One:1-esnek, amellyel egy magánszemély szeretné (gyári támogatással) megdönteni a Porsche 918 Spyder által felállított 6 perc 57 másodperces köridőt a Nürburgringen. A 2013-as rekord azonban továbbra is érvényes a híres—hírhedt német versenypályán, miután az utóbbi évek legesélyesebb próbálkozójának tartott svéd szuper-sportkocsi alaposan megrongálódott egy balesetben. Az autót visszaszállították Svédországba, ahol a gyártó alaposan elemezte az esetet. A vizsgálat tanulsága szerint az ABS-jeladó meghibásodása miatt nem tudták bevenni az egyik kanyart az autóval, mivel blokkoltak az első fékek. A kár értékét nem közölték, csupán annyit, hogy az autó helyreállítható, így ezt meg is teszik, és hamarosan újra nekifutnak a kísérletnek. A vezető személyéről sem árultak el részleteket, az esetről beszámoló brit Autocar is csupán annyit tud, hogy nem a gyár hivatalos tesztpilótája, Robert Serwanski ült a volánnál.
A Koenigsegg One:1-est egyébként egy duplaturbós V8-as, 1350 lóerős benzinmotor hajtja. A gyártó szerint 2,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége pedig meghaladja a 430 km/h-t.