A BMW termékekkel foglalkozó Manhart tuningműhely az új M3 Competition modellt is kezelésbe vette. A végeredmény nem csak látványos, hanem kellően erős is!
A BMW az új M3 szériával egy megosztó kinézetű, de teljesítmény és műszaki tartalom terén élmezőnybe tartozó autót tett le az asztalra. Na de vajon ezen tudnak még javítani a neves tuningműhelyek? Az első ponton úgy néz ki nem igazán, a teljesítmény kérdésén viszont igen!
A Manhart ugyanis most bemutatta az MH3 600 modellt, mely az M3 Competition tovább vadított változata. A mesterek nem nyúltak a sokak által kritizált hűtőrácsokhoz, inkább még jobban kiemelték azt egy átdizájnolt lökhárító megoldással, illetve arany csíkozással az éleken. Sőt, még a motorháztetőre is jutott a számtalan légbeömlő mellé egy méretes „versenycsík”, mely egyenesen a szóban forgó hűtőrácsra viszi az ember tekintetét.
Hátul méretes, 10 centi átmérőjű rozsdamentes acél kipufogók meredeznek, melyek szelepvezérléssel hangolhatók, illetve igény esetén kerámia vagy karbonszálas kompozit dizájnnal is rá lehet menni az esztétikára. A Manhart ráadásul versenycélokra katalizátor nélküli megoldást is kínál a jobb áramlás és hangzás érdekében.
A futóművet H&R rugókkal ültették meg a szakik elől 30, hátul pedig 10 milliméterrel, illetve többféle fék (köztük versenyfékek is) lehetőséget kínálnak a srácok a vásárlóknak.
A motor sem maradt érintetlen, némi átalakítással ugyanis már 626 lóerőt képes kipréselni magából a 3 literes hathengeres, melynek köszönhetően az MH3 600-nak elég 10 másodperc, hogy elérje a 200 kilométeres óránkénti sebességet.