Az amerikai elnök tiszteletét tette az idei Daytona 500 futamon, és ha már ott volt, akkor a „szörny” becenévvel ellátott elnöki limuzinnal is gurult egyet a pályán.
Az amerikai elnök tiszteletét tette az idei Daytona 500 futamon, és ha már ott volt, akkor a „szörny” becenévvel ellátott elnöki limuzinnal is gurult egyet a pályán.
A Cadillac bejelentette, hogy idén leállítja a 16 évet és három generációt megélt CTS gyártását. A helyét a CT5 veszi át.
A tanulmányautók küldetése mindig is az volt, hogy mutassák, merre is tart az iparág. Nélkülük megállt volna a fejlődés – mégsem mindből lett utcai autó. Sőt: sok új út zsákutcának is bizonyult – még ha nem is mindig azért, mert a konkrét koncepcióval, vagy az azzal jelölt iránnyal lett volna baj. Összeszedtük minden idők legérdekesebb tanulmányautóit. Íme a gyűjtemény!
Alaposan átszabta az öregedő XTS modell arculatát a Cadillac. A ráncfelvarráson átesett változat ősztől kapható – jobbára persze csak Észak-Amerikában.
Még csak három éve mutatkozott be a Cadillac méretes limuzinja, de máris érkezik az új változat a CT6-osból – legalábbis annyi biztos, hogy javában tesztelik a ráncfelvarráson átesett változatot.
Több mint négymillió autót hív vissza a General Motors légzsákhiba miatt. A probléma következtében meghalt egy ember.
Nem sokkal több, mint egy évtized után úgy tűnik, a Cadillac szakít végre az eddig erőltetett szögletes dizájnvilággal, és új utakat kezd keresni a márka. Ezt bizonyítja a Pebble Beach-en bemutatott Escala tanulmányautó.
Többször is megpróbálkozott már az európai piac meghódításával a Cadillac. Most ismét belevágnak, de az eddigiekből tanulva ezúttal másként fognak hozzá a terjeszkedéshez.
Nem kellett a vásárlóknak a Cadillac hatótáv-növelő elektromos autója, az ELR, ezért leálltak a gyártásával.
Új néven vezeti be legnagyobb limuzinját a Cadillac, az öt méternél is hosszabb CT6-ban négy- és hathengeres motorokat találunk.