Alaposan elrugaszkodott a B-szegmensben elfogadott dizájn-normáktól a Citroen az új C3-as tervezésekor. A végeredmény egy feltűnő és alighanem mindenki számára kívánatos modell lett.
Alaposan elrugaszkodott a B-szegmensben elfogadott dizájn-normáktól a Citroen az új C3-as tervezésekor. A végeredmény egy feltűnő és alighanem mindenki számára kívánatos modell lett.
A fogyasztási adatok körül kirobban botrányok után igencsak figyelemreméltó megoldással állt elő a PSA-konszern: kifejlesztenek egy olyan szoftvert, amelynek segítségével a vásárlók maguk tehetik próbára az egyes típusokat.
Megjelentek az első képek a Citroen C3-as jövőre érkező új generációjáról. Az álcafestéssel ellátott modell immár tesztelési periódusban van.
Egész sor modellt dob hamarosan piacra tisztán elektromos hajtással a Citroent, a Peugeot-t és a DS-t tömörítő francia PSA konszern. A fejlesztéshez egy kínai partner segítségét is igénybe veszik.
Finoman módosították a Citroen egyterűjének formáját. A C4 Picasso és Grand C4 Picasso külalakja nem tér el jelentősen az eddigitől, de kínálata és felszereltsége is gazdagabbá vált.
Elektromos hajtásúvá alakította olcsó családi lépcsőshátúját a Citroen, a C-Elysée alapjára épített E-Elysée akár 250 kilométert is képes lenne megtenni egy feltöltéssel.
A pekingi autószalonon mutatkozott be a PSA -konszernhez tartozó Citroenből kihasított presztízsmárka, a DS legújabb modellje, a 4S.
Közzétett néhány képet készülő új versenyautójáról a Citroën Racing. A képek érdekessége az, hogy a raliautó a hivatalosan még be sem mutatott C3-ason alapul.
A személyszállító kivitelek után haszonjárműként is bemutatkozott a PSA és a Toyota közös fejlesztésű furgonja, a Citroen Jumpy, Peugeot Expert és Toyota Proace.
Pályafutása során most először háromhengeres motorral is kapni lehet majd a Citroen dobozos családi autóját: 1,2 literes, turbós erőforrást kap a Berlingo.