Dacia

Új városjáró a Daciától

Hipster: kicsi, praktikus, olcsó A Dacia bemutatott egy vérbeli városi koncepciót, illetve nem is, hiszen a tervek szerint gyártásba is küldik. A Hipster alig 3 méter hosszú, 1,55 méter széles és 1,54 méter magas. Dobozformája célszerű:,rövid túlnyúlások, sík lemezek, semmi felesleges dísz. A karosszéria részben újrahasznosított anyagból készült, és több spórolós megoldás is van benn, […]

Tovább
Bigster Redust

  A Dacia legkelendőbb crossoveréhez, a Dusterhez nemrég csatlakozott egy nagyobb és praktikusabb testvér, a Bigster. A Carpoint, amely már ismert Duster-alapú projektjeiről, felismerte a lehetőséget, és tuningcsomagokat vezetett be a Bigsterhez is. Az új opciók a Redust termékcsalád alá tartoznak, a Dusternél már alkalmazott formulát követve. A Bigster áttervezett első lökhárítóval, meghosszabbított tengelytávval és […]

Tovább

A sok szörnyű drága és erős villanyautó után idén visszatértek a fókuszba a kisebb, megfizethetőbb modellek, van tehát remény még az európai autóvásárló számára. Most megint nem került be kínai autó a döntősök közé, viszont a Hyundai/Kia-konszern, a Renault Alliance és a Stellantis is két-két modellel szerepel a hét típusból álló szűkített listán.

Tovább