A legtöbb gyártó a tanulmányautókon előszeretettel alkalmazza a digitális visszapillantókat, sőt páran már az utcai autókon is mutattak be ilyen megoldásokat. Az Aston Martin szerint ez még korai, egyelőre a hibrid megoldások lehetnek a legjobbak.
A legtöbb gyártó a tanulmányautókon előszeretettel alkalmazza a digitális visszapillantókat, sőt páran már az utcai autókon is mutattak be ilyen megoldásokat. Az Aston Martin szerint ez még korai, egyelőre a hibrid megoldások lehetnek a legjobbak.
Az amerikai elektromos márka sosem adott még át annyi autót, mint 2019 utolsó negyedévében. Ezzel a zseniális hajrával éppen sikerült teljesíteni az egész évre tervezett mennyiséget.
A Beetle, mint márkanév 2019 legelején szűnt meg. Most erre az ikonikus modellre, legalábbis az első generációra emlékezett meg a Volkswagen.
Az AMG egy igazán ötletes videóval zárja le a 2019-es évet. A Mercedes teljesítményorientált részlege ugyanis név szerint köszönte meg mindenkinek a sikeres munkát. Ám nem ez az egyetlen érdekessége a kis kétperces szösszenetnek.
A Volkswagen három újabb márkanevet védetett le. A T-Sport, a T-Coupe és a T-Go egyértelműen az SUV palettát erősíti majd.
Gyakorlatilag minden gyártó rohamléptekkel nyirbálja a palettáját, hogy elkerülje a szigorított környezetvédelmi norma miatti büntetéseket. A BMW most a legerősebb dízel egységét, a négy turbóval szerelt B52 motorokat szedi le a kínálatból.
A Mazda után a Mercedes is áldozatot kell hogy hozzon annak érdekében, hogy jövőre tudják tartani az új emissziós határértékeket. Alaposan visszafogják az AMG palettát.
Az Opel még csak most kezdte meg az Insignia ráncfelvarrás leleplezését, ám sokakat máris az foglalkoztat, hogy merre tart a modell jövője.
A Volkswagen ugyan már legyártott csaknem 10 ezer példányt az elektromos ID.3-ból, de a kiszállításokkal még várni kell. Egy szoftveres hibát kell még kijavítani.
Igencsak mozgalmas év elé néz a Volkswagen, már ha tartani akarják a 2020-ra tervezett premierek számához magukat. 32 új tagja lesz a palettának.