
A Nissan után a Renault is bejelentette, hogy jócskán le akarnak faragni az éves kiadásokból, hogy egyenesbe jöjjön a márka. Sajnos elbocsátások is lesznek szép számmal.
A Nissan után a Renault is bejelentette, hogy jócskán le akarnak faragni az éves kiadásokból, hogy egyenesbe jöjjön a márka. Sajnos elbocsátások is lesznek szép számmal.
A lenyűgöző Lego Technic modellek korát éljük, elég csak az elmúlt évek két nagy dobására, az 1:8-as méretarányú Porsche 911-re és a Bugatti Chiron-ra gondolni. Most itt a következő szett, melyből a Lamborghini Sian rakható össze.
Ugyan a koronavírus járvány már lecsengőben van, a legtöbb autómárka azonban továbbra is látja a lehetőséget az egészségügyi szervezetek segítésében. Ilyen a Magyar Suzuki Zrt. is.
Főleg BMW termékeket szokott „megbolondítani” a Manhart tuningcég, ám most a piac egyik legszebb szabadidő modelljét, a Range Rover Velart vették kezelésbe. 600 lóerőt sikerült kihozni a kecses SUV-ból.
Elon Musk meggondolta magát, mégsem farag le semmit a Cybertruck-ból, hogy a sorozatgyártású példány kisebb legyen. Akinek kisebb kell, annak majd csinálnak egy teljesen új autót.
A BMW online rendszerben leplezte le az 5-ös széria modellciklus közepi ráncfelvarrását. Mild hibrid rendszerrel és elegánsabb részletekkel köszönt be a megújulás.
A Fiat vezérigazgatója árulta el, hogy ugyan sikeresnek mondható a Tipo piaci szereplése, de elkerülhetetlennek látszik egy SUV verzió létrehozása is. Hogy miért? Mert manapság abban van a pénz!
A koronavírus járvány miatt bevezetett „home office” rendszer sokak számára nem működhet hosszú távon, viszont vannak olyan munkák is, ahol ez akár a jövőt is jelentheti. Mint a Mercedes és az irodai dolgozók esete.
Az amúgy is folyamatos nehézségekkel küszködő Aston Martinnak nem jött jól a világjárvány. Be is zuhantak alaposan a részvények, ami Andy Palmer vezérigazgató széképe került.
A német legfelsőbb bíróság gyakorlatilag öt évnyi huzavona után hozott precedens értékű ítéletet a Volkswagen dízel botrány ügyében. A német márkának Németországban vissza kell vásárolnia a csalós szoftverrel árult autókat, de csak ha a tulaj azt kéri és akkor is a megtett kilométer függvényében.