A Mitsubishi Lancer Evo távozása után ismét búcsúznunk kell egy nagy legendától. A nagy rivális Subaru WRX is úgy tűnik, hogy utódmodell nélkül kerül le a palettáról.
A Mitsubishi Lancer Evo távozása után ismét búcsúznunk kell egy nagy legendától. A nagy rivális Subaru WRX is úgy tűnik, hogy utódmodell nélkül kerül le a palettáról.
Az Audi paletta harmadik konnektoros hibridje lett az A6 55 TFSI e Quattro, mely kimondottan erős, de alig kér benzint, ha ésszerűen használjuk.
Az Aston Martin is a Porsche hitvallása szerint gondolkodik, azaz nem csak az autózás világában képviselteti magát a jövőben. Egy hónap múlva mutatkozik be az első Aston kétkerekű.
A Mazda végre lerántotta a leplet az első elektromos modelljéről, mely a várttal ellentétben nem csupán egy négyajtós kupé, hanem egyben egy SUV is.
A Porsche pénzügyi igazgatója tért ki arra egy interjúban, hogy manapság már egy autógyártónak muszáj az autógyártáson túl is kezdenie valamit magával, különben halálra van ítélve.
A Nissan csupán az érdekesség kedvéért bemutatott egy 309 lóerős elektromos Leaf példányt. Nem koncepció, nem is eladó, csupán ezzel tesztelik a márka következő elektromos hajtásláncát.
A Honda hivatalosan is lerántotta a leplet a Jazz következő generációjáról, már ami a megjelenését illeti. Komolyabban szemléli a világot, ám a barátságos kisugárzása megmaradt.
Ugyan már egy ideje elkészült a Volkswagen Golf nyolcadik generációja, az ID.3 miatt halasztani kellett a bemutatást. Az elektromos autó leleplezése után viszont most már minden figyelem rá irányul.
A Hyundai egy olyan technológián dolgozik, ami képes lesz megtanulni a sofőr vezetési szokásait, hogy azokat a vezetést segítő rendszerek működtetésénél használni tudja.
Már tanulmányként is hihetetlen az új Tesla Roadster tudása, ám a kész változat még ennél is komolyabb lesz Elon Musk szerint. Lebegni is képes lesz, a 100-as tempót pedig szinte azonnal veszi majd fel.