
A Volkswagen drezdai üzeme egy új szolgáltatást hirdetett meg azoknak, akik kíváncsiak az autógyártás folyamatára. Némi készpénzért cserébe még magunk is beállhatunk a gyártósorok mellé, természetesen szakember felügyeletével.
A Volkswagen drezdai üzeme egy új szolgáltatást hirdetett meg azoknak, akik kíváncsiak az autógyártás folyamatára. Némi készpénzért cserébe még magunk is beállhatunk a gyártósorok mellé, természetesen szakember felügyeletével.
A Honda, és a hozzá köthető márkák mostanság keményen ráfeküdtek a légzsák fejlesztésekre. Nemrég a Honda Jazz kapott utasok között kinyíló lufikat, most pedig az Acura mutatta be a saját „baseball kesztyű” megoldását.
A Mazda bemutatta a BT-50 pickup következő generációját, mely talán minden idők egyik legszebb platósának is bátran kijelenthető. Az európai forgalmazás még kétséges.
A Seat már régebben elhagyta a komfortzónáját és elkezdett a városi mobilitásra is koncentrálni. Ennek az első terméke volt pár éve az elektromos rollerjük, most pedig itt a sokkal élhetőbb villanyos robogójuk is.
Lassan sajnos már az lesz szokatlan, ha egy gyártó nem jelent be elbocsátásokat a koronavírus okozta visszaesés miatt. Most a BMW válik meg hatezer alkalmazottjától.
A Ford egy kisebb ám mégis fontos ráncfelvarrást végzett el a közkedvelt alsó-középkategóriás modelljén. Mild hibrid megoldással takarékoskodó motorok és modern technikai vívmányok jelentek meg a Focus kínálatában.
A bajorok legújabb sportkupéja alaposan kiverte sokaknál a biztosítékot a merész dizájnjának köszönhetően. Ahhoz viszont kétség sem férhet, hogy vinni fogják, mint a cukrot. Most már azt is tudjuk, hogy mennyiért.
A Toyota Motor Corp. öt kínai céggel írt alá együttműködési megállapodást az üzemanyagcellát érintő fejlesztésekkel és piaci applikációkkal kapcsolatban.
A gyengébb Mercedes E-osztály kivitel modellfrissítését már hónapokkal ezelőtt bemutatták a gyáriak, most viszont végre itt van a legerősebb AMG változatok ráncfelvarrása is. A teljesítmény nem változott, a megjelenés és a tudás viszont igen.
Legurult a gyártósorról az utolsó BMW i8, már ami legalábbis az első generációt illeti. Most lesz egy kis szünet, majd jön a még durvább és különlegesebb utódmodell.