
A Mercedes mindig is a paletta legtetején helyezte el az S osztályt, most pedig úgy tűnik, hogy még magasabban és fényesebben ragyoghat majd a német gyártó csillaga. Egyes források szerint levédették ugyanis az S 700, S 800 és S 900 elnevezéseket.
A Mercedes mindig is a paletta legtetején helyezte el az S osztályt, most pedig úgy tűnik, hogy még magasabban és fényesebben ragyoghat majd a német gyártó csillaga. Egyes források szerint levédették ugyanis az S 700, S 800 és S 900 elnevezéseket.
Ahogyan már korábban beszámoltunk róla, a Nissan igencsak komoly anyagi problémákkal néz szembe. Most a gyártó tisztviselői számoltak be arról, hogy ha nem kapnak anyagi támogatást, akkor legjobb esetben is 14 hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, aztán vége a sztorinak.
A BMW elérte, hogy gyáron belül már nem kell külön ember a járóképes autók szállítására. A német márka lipcsei és dingolfingi üzemében ezt már a járgányok maguktól megoldják, azaz a sorról legördülve önvezető módban mennek el a minőségellenőrzésre majd a gyár befejező területére is.
Bár a gyártók sorra módosítják a villanyosítási terveiket az elektromos autók iránti kereslet visszaesése miatt, a Lamborghininek nincs erre szüksége. A cég vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem.
A Mercedes egy új tanulmányban mutatta be azt a technológiát, mellyel teljesen más irányból közelítenék meg a fékek témáját. Az elektromos autóknál szerintük már nem kell, hogy a kerék belsejében legyenek a tárcsák és betétek, elég azt a hajtómotorba beleszerelni. Mit nyernek ezzel? Teljesen zárt felniket, kisebb rugózatlan tömeget és esztétikus megjelenést a fékpor hiánya miatt.
Bár többször is próbálta szoftveresen megoldani a Jaguar a túlmelegedő I-Pace akkumulátorok problémáját, valahogy sosem sikerült ténylegesen megelőzni, hogy tűzveszélyes legyen egy bizonyos legyártott széria a 2019-ben Év Autója díjat is nyert modellből. Most ezeket vásárolja vissza a gyártó Amerikában.
Éve óta mennek a találgatások, hogy vajon újraéleszti-e a Toyota a legendás Celica modellt. Most a gyártó technológiai igazgatója, Hiroi Nakajima erősítette meg, hogy már vannak történések az üggyel kapcsolatban.
A Kia felfelé bővítette tovább az elektromos EV9 palettát. Az EV9 GT az eddigi legerősebb kivitel, de nem csak a teljesítmény az, amiben többet ad az újdonság, mint a gyengébb verziók.
A DS egy álcázott prototípusról készült képekkel kezdte el a következő elektromos modelljének a leleplezését. Még hivatalosan nincs típusnév társítva a kocsihoz, de a matricázása már most büszkén hirdeti a 750 kilométeres villanyos hatótávot.
Három üléssorral és akár 620 kilométeres hatótávval mutatkozott be a legnagyobb Ioniq, mely a SEVEN koncepció sorozatgyártásra csiszolt változata. Felszereltségtől függően akár egy luxusautó kényelmével is találkozhatnak az utasok.