Most pénteken egy korszak lezárul. 47 év és 18 millió legyártott példány után hivatalosan is vége a Ford Fiesta sztorinak. Az utolsó két legyártott példányt megtartja a Ford a Heritage programon belül.
Most pénteken egy korszak lezárul. 47 év és 18 millió legyártott példány után hivatalosan is vége a Ford Fiesta sztorinak. Az utolsó két legyártott példányt megtartja a Ford a Heritage programon belül.
A mesterséges intelligencia alapú szoftverek egyre nagyobb mértékben játszanak szerepet az autóiparban is. Most már például minőségellenőrzési feladatokra is használ egy ilyen rendszert a Volkswagen.
Első ránézésre csak egy kiégett és összetört roncs, de mégis hihetetlen összeget ér ez a Ferrari 500 Mondial Spider. Csupánt 13 darab készült belőle az 50-es években, ráadásul a szóban forgó darabot a Ferrari akkori tesztpilótája használta versenyzésre.
Franciaországban igencsak komolyan veszik a közveszélyes vezetés kérdését. Akit mondjuk driftelésen vagy száguldozáson kapnak, annak akár az autóját is bezúzhatják.
Immár 30 éve annak, hogy a Renault bemutatta azt a városi kisautót, mely elég hamar a francia paletta egyik legkedveltebbje lett. A kerek évfordulót egy holland művésszel összefogva ünnepli a gyártó.
Az olasz Eccentrica műhely jelentette be, hogy megalkotják a Lamborghini Diablo modern átiratát. Egy restomod projektről van szó, a végeredményt pedig a jövő hét folyamán be is mutatják.
Immár régóta bevett szokás, hogy a Skoda Academy tanulói minden évben összeraknak egy érdekes tanulmány, melynek alapját a gyártó egy meglévő modellje adja. Most is megtörtént ez, azaz megszületett a munkaállomásként és kempingautóként is használható Enyaq, a Roadiaq.
Thomas Schäfer, a Volkswagen vezérigazgatója árulta el, hogy nemrégiben csak egy Netflix film kedvéért raktak össze egy modern Beetle átiratot. Nem hozzák vissza a palettára a legendás modellt és a Scirocco fanatikusok se reménykedjenek mostanság új generációban.
Az olasz márka szeretné színesebbé tenni a mindennapokat, ezért leveszi a színpalettáról a szürke minden létező árnyalatát. Persze, a fehér és a fekete továbbra is megmarad.
A Seat külön márkaként hivatkozik a Cupra márkára, mely a gyári modellek teljesítményre kihegyezett változatait is magába foglalja. Most azonban úgy tűnik, hogy lejjebb engednek a gyáriak az elvárásokból, ugyanis két alap Seat motor is bekerül az eddig csak 300 lóerős kivitelben jelen lévő Cupra Ateca kínálatába.