Bár a Toyota gőzerővel fejleszti az elektromos palettáját, azért a hidrogén-tüzelőanyagcellás hajtásláncot sem hagyják el. Éppen ellenkezőleg, már készül a következő generáció, mely a mostaninál jóval olcsóbban kínálhat nagyobb hatótávot.
Bár a Toyota gőzerővel fejleszti az elektromos palettáját, azért a hidrogén-tüzelőanyagcellás hajtásláncot sem hagyják el. Éppen ellenkezőleg, már készül a következő generáció, mely a mostaninál jóval olcsóbban kínálhat nagyobb hatótávot.
A német gyártó a jövőben alaposan ráfekszik a profitra, azaz kevesebb, de keresettebb modellekkel képviselteti majd magát a piacon. Ez például az Arteon végét is jelenti, de ami marad, ahhoz is kevesebb konfigurációs lehetőséget kínálnak majd a gyáriak.
Mesterséges intelligencia alapú hangvezérlést ígér a Toyota a jövő modelljeiben, mely a tervek szerint olyan lesz, mintha egy tényleges operátorral beszélgetnénk. Több mint 200 funkciót vezérelhetünk majd így az autókban.
A Ford hivatalosan is átadta a 2 milliárd dolláros beruházás keretein belül átalakított kölni üzemét, mely egyben a gyártó első teljesen karbonsemleges összeszerelő üzeme is.
A Kia az elmúlt években sorra csap le olyan alkalmazottakra, akik egykor a BMW kötelékét erősítették. Ezúttal John Buckingham csatlakozott a csapathoz, akinek például a jelenlegi BMW 8-as széria megjelenését is köszönhetjük.
Ez a hét sem telhet el kínos luxusautó-visszahívás nélkül. Ezúttal a Bentley Bentayga tulajdonosoknak kell meglátogatniuk a szervizeket azért, hogy nehogy elszabaduljanak a hátsó ülések.
Miután a gyáriak számtalan verziót és limitált szériát bemutattak már belőle, a VW ID.Buzz szépen lassan beszivárog a tuningos körökbe is. Most például az Irmscher mutatta be a saját elképzelését.
A Mitsubishi a Renault márkával kötött együttműködés részeként dobja piacra az új Colt generációt, mely nemes egyszerűséggel egy átlogózott jól felszerelt Renault Clio lesz.
A Citroen luxusmárkája az M.i. 21 manifesto tanulmányban mutatta be a jövő DS modelljeinek belső terét. Mondhatni, hogy a központi kijelző nyomokban műszerfalat tartalmazhat.
Talán az eddigi évek legkülönösebb visszahívásával állunk szemben. Nem csak azért, mert egy Bugatti Chiron Super Sport modellről van szó, hanem azért is, mert egy a konfigurátorba bekerült rossz felni típus miatt kell eszközölni a beavatkozást. A Chiron alap kerekeit kapta meg egy Super Sport kivitel.