Újabb változatban mutatta be a kiskategóriás B-Max egyterűt a Ford, a kétszínű karosszériához gazdag felszereltség és minden eddiginél erősebb ezer köbcentis motor jár.
Újabb változatban mutatta be a kiskategóriás B-Max egyterűt a Ford, a kétszínű karosszériához gazdag felszereltség és minden eddiginél erősebb ezer köbcentis motor jár.
Közel hét évtized után véget ért a klasszikus Defender pályafutása, a Land Rover befejezte a legendás terepjáró gyártását, néhány éven belül számíthatunk az utódjára.
Európában kapták lencsevégre a Renault legújabb mini crossoverét, amely ha valóban kapható lesz nálunk, akkor Dacia márkanéven kerül forgalomba.
A szabadidő-terepjárókéra hasonlító külsőt kapott a Hyundai kisautója, az i20 Active megjelenésével egyszerre pedig az ezer köbcentis turbós motor is elérhetővé vált.
1886-ban nyújtotta be szabadalmi kérelmét saját fejlesztésű, gázmotoros hajtású járművére Carl Benz, ezzel hivatalosan is megszületett az első automobil.
Negyedszázada még futurisztikus koncepció volt, mára pedig több részlet is megvalósult a Futura névre keresztelt prototípusból, amelyet 1989-ben mutatott be a Volkswagen.
Néhány éven belül nyolc új modellt ígért az Alfa Romeo, most azonban reálisabb tervekkel álltak elő, a modellkínálat csak a 2020-as évek közepéig újul meg.
Európában a nem-prémium szabadidő-terepjárók között egyedüliként az új RAV4 már hibridhajtással is kapható, a Lexusokból ismerős hajtáslánc 197 lóerős teljesítményre képes.
Lépcsőshátú karosszériával is bemutatkozott a Toyota Yaris. Pontosabban egy másik autógyár átemblémázott termékéről van szó, és nálunk nem is lehet majd kapni.
Régi-új néven mutatkozott be a Porsche belépőmodellje: a 718 Boxster vadonatúj fejlesztésű négyhengeres motorokat kapott, ezzel erősebb és takarékosabb az elődjénél.