A DS3 a Citroen új imidzs-modellje. Ennek sikerén múlik, mennyire hitelesen próbálnak ismét újító szerepkörbe helyezkedni. A kocsi kétség kívül egyedire sikerült. De vajon tényleg sportos? Majd meglátjuk!
A DS3 a Citroen új imidzs-modellje. Ennek sikerén múlik, mennyire hitelesen próbálnak ismét újító szerepkörbe helyezkedni. A kocsi kétség kívül egyedire sikerült. De vajon tényleg sportos? Majd meglátjuk!
Ismét elérhető lenne lépcsőshátú karosszériával az Audi RS4 legújabb generációja, amely ezzel a BMW M3 és Mercedes-AMG C 63 ellenfele lehetne.
Csupán 1,5 literes motor dolgozik a legkisebb dízellel szerelt Grand Scenic orrában. Vajon elég 105 lóerő egy olyan családi autóba, amelynek tömege megpakolva a két tonnát is meghaladhatja?
Persze már eddig is elérhető volt Turbo kivitelben a Porsche 911, de mostantól még az alapmodellek is turbófeltöltésű boxermotort kapnak.
Sokat kellett várni rá, de megérte: az európai piacra is megérkezett a vadonatúj Honda Jazz, amely még praktikusabb, mint valaha.
Elégedetlen a mostani Micra eladási eredményeivel a Nissan. Az új változat „forradalmi” lesz.
Eltalált arányai és sportos kiegészítői élvezetes vezethetőséget sejtetnek, pedig a Chevrolet Captiva nem a sportos, hanem inkább a tágas szabadidő-terepjárók közé tartozik.
Egészen arcátlanul lemásolta a Range Rover Evoque-ot egy kínai gyártó. A koppintot változatot a jövő hónaptól értékesítik Kínában, hiába tiltakozik a Jaguar/Land Rover csoport.
Eddig kifejezetten női autóként tartottuk számon a kis olaszt. Jó, persze az is. De nagydarab, sportosan vezető férfiak is nagyon jól érezhetik magukat benne. Kevés stílusosabb városi rohanógépet találnánk nála.
A napokban bemutattuk a Lamborghini Asteriont, amelyet dobott a cég az Urus fejlesztése miatt. Most megmutatjuk az olaszok első szuper-SUV-ját.