Egy ideje már tudni lehetett, hogy készül, most viszont hivatalosan is bemutatkozott az E-Ray, a világ első hibrid Corvette modellje, mely mellesleg egyben a széria leggyorsabb tagja is.
Egy ideje már tudni lehetett, hogy készül, most viszont hivatalosan is bemutatkozott az E-Ray, a világ első hibrid Corvette modellje, mely mellesleg egyben a széria leggyorsabb tagja is.
Néhány kiszivárgott képnek köszönhetően idő előtt megnézhetjük, hogy miként fog kinézni a Lamborghini Aventador utódja. Futurisztikusabb külsőt és éles vonalakat mutatnak a szabadalmi rajzok.
Mit tehet az ember, ha szereti a klasszikus vasakat, de azért a mindennapokban igényli a kényelmet és a modern technikai megoldásokat? Vesz egy Toyota Hiluxot és felkeresi az Axell Auto tuningmestereit.
Bár egy Aston Martin mindig közel a maximumot jelenti, a gyáriak mégis folyamatosan feljebb és feljebb teszik azt a bizonyos lécet. Most be is mutattak egy DBS limitált szériát, mely a szinte nem is létező hibrid Valkyrie szupersportkocsit nem számolva a gyártó eddigi legerősebb próbálkozása.
A Smart eddig a parányi városi járgányairól volt híres, ám a kínai óriás Geely-vel összefogva megalkották az első SUV modelljüket is, mellyel egyszerre próbálnak szerencsét az európai és az ázsiai piacon.
Csaknem 10 évnyi kihagyás után ismét visszatért a Wankel-motor a Mazda palettájára. Persze, most nem egy sportkocsiról van szó és nem is hagyományos értelemben vett erőforrás szerepet tölt be a megoldás, hanem így javítottak a gyáriak az MX-30 sokat kritizált elektromos hatótávján.
A Brüsszeli Autószalonon élőben is megmutatta magát a Lotus következő nagy dobása, az Eletre. Ráadásul nem is akárhogyan, hanem mindjárt a legerősebb, R változatot hozták el a gyáriak.
Ahogyan minden évben, az Euro NCAP idén is összesítette a tavalyi év törésteszt eredményeit. A Hyundai új elektromosa lett a legbiztonságosabb a nagyméretű családi kategóriában.
A Honda egy ráncfelvarrás keretein belül nem csak erősebbé tette a Jazz hibridet, de még egy újabb felszereltségi szintet is hozzárakott a kínálathoz.
A Mercedes az elektromos paletta felépítéséhez hozta létre az EQ márkanevet. Belső informátorok szerint azonban a jövőben nem lesz már szükség rá, így már jövőre elkezdődhet szépen lassan a megjelölés elhagyása.