Lényegében az AMG roadsterek világába jelent belépő szintet az új SL 43, mely végre már itthon is rendelhető. Természetesen még így sem a „könnyen megfizethető” kategóriát képviseli az autó.
Lényegében az AMG roadsterek világába jelent belépő szintet az új SL 43, mely végre már itthon is rendelhető. Természetesen még így sem a „könnyen megfizethető” kategóriát képviseli az autó.
A Honda és a kisautók gyártása sosem állt távol egymástól. Anno a Civic sem volt éppen óriási, de aztán megérkezett a City, mely Európában Jazz néven vált ismertté. És azóta is meghatározó része a japánok kínálatának, immár generációk óta.
A Fiat palettáján ma is megtalálható ugyan a Panda, de hírneve és sikere össze sem hasonlítható az első generációval. Ez volt az az autó, ami pont akkor született meg, amikor teljesen úszerű dologra vágytak a vásárlók.
Nagy mérföldkőhöz ért az Audi, legalábbis annak a magyarországi üzeme. Győrben elkészült a százezredik hibrid autó, ezzel a négykarikások már szemmel látható szerepet vállalnak a közlekedés kizöldítésében.
A Mercedes először mutatta meg tanulmányként azt az elektromos autót, mely nemsokára a paletta csúcsát képezi majd. Természetesen az AMG részleg dolgozik rajta!
Ha régi Fiat modellről beszélünk, akkor mindenkinek azonnal az 500-as ugrik be. Pedig, volt egy másik típus is, mely komoly mértékben befolyásolta Olaszország és a világ autógyártását. Ez a 600-as.
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
Mindenki csak Kacsa néven ismeri jellegzetes orrkiképzése miatt, pedig Citroen 2CV a hivatalos neve. Ráadásul nem is gondolnánk erről az esetlen kis szerkezetről, hogy mennyi mindent adott az autóiparnak.
A Honda ma már az autóipar meghatározó szereplője, de mint minden gyártó, a japánok is kicsiben kezdték anno. Aztán megjött a Civic, és minden egyből a feje tetejére állt!
Ma már kiöregedett a formája, a technikai tartalom pedig egyenesen veteránkorúnak számít, a maga idejében a Renault R5 mégis egy forradalmian új dolog volt. Még ma is vannak olyan megoldások, melyek akkor alakultak ki a kisautók világában. Miközben Olaszország hegemóniára tört kisautó-fronton, hiszen a hetvenes évek elején a még mindig jól fogyó 500-asra rávezette a […]