
Bár néhány gyártó a villanyosítás miatt elengedte a nagynevű gyári tuningos modelleket, a Honda kitart a Type R vonal mellett is. Elektromos vagy belsőégésű? Ez még nyitott kérdés a japán márka szerint.
Bár néhány gyártó a villanyosítás miatt elengedte a nagynevű gyári tuningos modelleket, a Honda kitart a Type R vonal mellett is. Elektromos vagy belsőégésű? Ez még nyitott kérdés a japán márka szerint.
A Porsche vezérigazgatója jelentette be, hogy egy új projekten dolgoznak a márka szakemberei, melynek a végeredménye egy minden eddiginél gyorsabb és erősebb modell lesz.
Csupán 150 példányt dob piacra a Maybach abból az S 680 átiratból, melyhez a témát a divat és az elegancia szolgáltatta. A gyártótól megszokott fényűzést kínál a “Haute Voiture” széria.
A Maserati hivatalosan is leleplezte a Formula E szériába szánt versenyautóját, mely egyben a márka első teljesen elektromos versenygépe is. A jellegzetes kék járgányt már jövő év elején láthatjuk versenykörülmények között is.
A Ford a GT harmadik generációját egy egyedi versenyautó szériával dobja fel. Az Mk IV minden tekintetben az eddig legerősebb és legjobban kezelhető GT modell.
Egy angol garanciális eseteket vizsgáló szolgáltató, a Warrantywise egy igencsak érdekes felmérést készített el az elmúlt két évre visszamenőleg. Szerintük a Porsche a legszervizigényesebb márka, még a Land Rover és a Jaguar is jobban teljesített mostanság.
A Cupra Tavascan piaci bevezetésével a Volkswagen-csoport is csatlakozik azokhoz a gyártókhoz, akik Kínában gyártott elektromos autót is értékesítenek az európai piacon.
Jelen állás szerint a teljes villanyosítást a Lamborghini sem kerülheti el a jövőben. Ez komoly változást jelent a neves gyártó életében, amely ezek után is szeretné megőrizni azokat az értékeket, ami miatt a rajongók kitartanak mellettük. Stephan Winkelmann szerint négy kritériumnak kell megfelelniük továbbra is.
A Volkswagen alapos szoftveres frissítésnek vetette alá az ID.4 modelljét, melynek köszönhetően most már olyan turpisságokra is képes, mint a lámpánál ácsorogva hasznos „Auto Hold” funkció vagy a digitális műszeregységen megjelenített aktuális üzemmód.
Az elektromos autók korában a tuning leginkább szoftveres oldalról közelíthető meg. Nem csoda, hogy egyre többen kínálnak letölthető plusz lóerőket az autóikhoz.