
A Porsche a Panamera modellel lépett be a négyajtós kupék világába. Azonban nem ez volt az első próbálkozásuk, hiszen már az 50-es évektől találhatunk érdekes, ám gyorsan megbukott kísérleteket.
A Porsche a Panamera modellel lépett be a négyajtós kupék világába. Azonban nem ez volt az első próbálkozásuk, hiszen már az 50-es évektől találhatunk érdekes, ám gyorsan megbukott kísérleteket.
Az 50-es években a Porsche versenyautókhoz szinte hozzá tartoztak a VW T1-es kiszolgáló járművek is, melyek mindenhová elkísérték a gyári csapatokat. Most az ID.Buzz elektromos kisbusz húzta magára a jellegzetes „Renndienst” megjelenést, mintegy tisztelegve a múlt igáslovai előtt.
A Porsche Dakar elnevezéssel mutatta be az emelt hasmagasságú 911-est. A fejlesztés kezdeti stádiumában azonban teljesen más volt a németek elképzelése a modell nevét illetően.
Ha Porsche, akkor egyértelműen mindenkinek a kiváló sportkocsik ugranak be. Ráadásul ez nem egy újkeletű sztori, hiszen már 75 éve annak, hogy bemutatkozott a 356 Roadster, melyről a gyártó most egy különleges tanulmánnyal emlékezik meg.
A Porsche elnöke szerint a 911 Dakar piacra dobása csak egy folyamat első lépése. Ha kedvező a fogadtatás, akkor a 911 modellcsaládban további terepjáró átiratok bukkanhatnak fel.
A Porsche bemutatta az új HD Matrix LED fényszóróját, mely a jövő évtől debütál a gyártó modelljeiben. Fényszórónként két fényforrást használnak, melyek mindegyike több mint 16 ezer micro-LED pixelt tartalmaz.
A Porsche vezérigazgatója jelentette be, hogy egy új projekten dolgoznak a márka szakemberei, melynek a végeredménye egy minden eddiginél gyorsabb és erősebb modell lesz.
Egy angol garanciális eseteket vizsgáló szolgáltató, a Warrantywise egy igencsak érdekes felmérést készített el az elmúlt két évre visszamenőleg. Szerintük a Porsche a legszervizigényesebb márka, még a Land Rover és a Jaguar is jobban teljesített mostanság.
Sokan mondják, hogy a Porsche és a Volkswagen Bogár közel áll egymáshoz, egy holland fanatikus pedig meg is csinálta a két világ összeházasítását. Nem sportkocsi, hanem traktor alapokon!
Hivatalosan is leleplezte a Porsche a terepre szánt 911-est. Nem meglepő módon a terepesítés nem tett jót a végsebességnek és a kanyarvadászatnak, de még így is közel azokat az értékeket hozza az autó, mint a hagyományos változatok.