A PSA és az FCA összeolvadásából létrejött Stellantis alapvetően formálja át a két csoport márkáinak eddigi működését. A teljesítményorientált modellekre kihegyezett SRT például hivatalosan megszűnik.
Az FCA és a PSA egybeolvadásával sok minden megváltozik a két eddigi cégcsoport márkáinak az életében. A Lancia például minden eddiginél nagyobb szerepet kap majd, ám vannak olyan részlegek is, amiknek nincs tovább maradásuk a jelenlegi állás szerint. Ilyen az eddig kimondottan teljesítményorientált modellekkel foglalkozó SRT (Street & Racing Technology) részleg is.
A Mopar Insiders magazin értesülései szerint ugyanis a Stellantis felszámolja a komplett részleget, ám szerencsére az ott tevékenykedő szakembereknek nem kell új állás után nézniük. A döntés értelmében ugyanis a csapat mostantól nem egyetlen márka teljesítményre kihegyezett modelljein dolgozik majd, hanem a Stellantis-on belül bárhol besegítenek, ahol arra szükség van.
„Az SRT minden alapvető részegysége integrálva lesz vállalatunk globális szervezetébe”- mondta a Stellantis szóvivője, aki hozzá tette azt is, hogy ezzel a lépéssel a csoport teljesítményorientált modelljei kiváló minőségben készülhetnek el, ráadásul az SRT versenysportokban szerzett tapasztalata is hasznosíthatóvá válik a többi márka számára is.