A Mercedes egy kis finomítással hozza közelebb a jellegzetes márkaarculatához az EQS szedánt. Még az álló csillagot is megkapta az elektromos zászlóshajó.
A Mercedes EQ palettáját számtalan bírálat érte az utóbbi időben. Ezek közül az egyik, hogy sok régivágású vásárló szerint a megjelenésük abszolút nem hozza azt, amit egy Mercedestől elvárna az ember. A most bejelentett EQS ráncfelvarrással ezen is orvosolnak egy parányit a gyáriak.
Megváltozott például az autó eleje, azaz a méretes műanyag burkolat olyan díszítést kapott, ami ténylegesen egy hűtőmaszkot imitál. Ennél is többet dob vizuálisan, hogy a gyáriak a jellegzetes álló csillagot is felhelyezték a kocsi orrára. Ez már csak azért is érdekes lépés, mert a Mercedes nem is olyan régen még azt nyilatkozta, hogy a mai vásárlók már inkább a fektetett emblémát választják a szobrocskák helyett, ezért kellett azt sok modell esetében elhagyni.
A ráncfelvarrás hozadéka még, hogy most már alapból minden változathoz az AMG Line sportos lökhárítók járnak a visszafogottabb alap megoldások helyett.
A felhasználói visszajelzésekre reagálva a németek a belső térben is végeztek apróbb módosításokat. A hátsó ülések ülőlapját például meghosszabították, illetve a kihajtható lábtámaszok is megjelentek a hátsó sorban. Opcionális extraként jelent meg az Executive Interior csomag, mely lehetővé teszi például, hogy az első utasoldali ülés egy gombnyomásra előrébb csússzon menet közben, a hátsó ülés támlája pedig jobban eldőljön, ezzel királyi pihenőhelyet kialakítva.
Technikai szinten fontos változás, hogy az eddigi 108,4 kWh teljesítményű akkumulátorokat egy 118 kWh teljesítményűre cserélték, illetve szoftveresen javítottak a rekuperáláson is, azaz fékezéskor és guruláskor most már hatékonyabban tölt vissza az akkumulátorba az autó. Ezekkel a változtatásokkal 82 kilométeres hatótáv többletet sikerült elérniük a gyáriaknak, illetve az összkerekes változatok vontatási kapacitása is megduplázódott, most már akár 1700 kilónyi terhet is köthetünk a villanyos csillagos mögé.