A világ egyik legkedveltebb platósa egy alapos modellfrissítésen esett át. A japánok még a motorpalettán is alakítottak, erősebb dízelekkel indul harcba a vásárlók kegyeiért a Hilux.
A világ egyik legismertebb pickupja a Toyota Hilux, melynek legújabb generációja 2015-ben, tehát már öt éve látta meg a napvilágot. Ennyi idő után teljesen jogos a modellfrissítés, amit a japánok most lelkiismeretesen végre is hajtottak.
Kívül az új hűtőrács, az átrajzolt lökhárító és a megváltoztatott fényszóró dizájn a legárulkodóbb, de jöttek például új felnik is a kínálatba. A belső térben a 8 colos infotainment rendszer kijelző a legszembetűnőbb változás, mely Apple CarPlay és Android Auto funkciókkal egyaránt rendelkezik, illetve alaposan kibővítették a gyáriak a vezetést segítő funkciók listáját is. A rendelhető dizájnelemek száma is megsokszorozódott, most már például 10 különféle platófedő közül választhatnak a tulajdonosok.
A legfontosabb változások azonban nem láthatóak, csupán érezhetőek. Finomítottak például a futómű kilengésén, így üres platóval is stabilabbnak hat vezetés közben a Hilux. Dolgoztak a gyáriak az autó motorpalettáján is, például most már rendelhető egy 2,8 literes négyhengeres dízel is hozzá, mely 204 lóerőt képes leadni 500 Nm nyomaték mellett. Ehhez manuális és hatsebességes automata váltó is kérhető, akárcsak a visszafogottabb 2,4 literes 150 lovas dízel esetében. Ezzel már a Hilux motorpaletta minden tagja teljesíti a szigoró Euro6d környezetvédelmi normákat is.
A pickup terepjáró képessége is megmaradt természetesen a frissítés után a 31 centis hasmagasságnak és az elől 29, hátul pedig 26 fokos terepszögeknek köszönhetően. A gázlómélység 70 centiméter továbbra is.