Egy új felmérés szerint a Tesla jelenleg a legnépszerűbb elektromos sportkocsi, legalábbis az online keresések és megjelenések tekintetében. A második helyre a Rimac Nevera áll, míg a harmadik helyet a Lotus újdonsága szerezte meg.
Ha valamihez igazán ért a Tesla, az a marketing. Még akkor is, ha hivatalosan az amerikai elektromos gyártónak nincs is marketing részlege, valahogy mindig eléri Elon Musk, hogy a termékeiről beszéljen az internet népe. Erre világít rá egy új felmérés is, ami azt vizsgálta, hogy keresések és megemlítések szintjén hogy épül fel most az elektromos sportkocsik rangsora.
Kiderült ugyanis, hogy hiába a folyamatos halasztás és ködösítés, a Tesla Roadster magasan a legkeresettebb modell a kategóriában. Egészen pontosan 8,4 millió Google keresést tudhat magáénak az autó, míg az Instagram rendszerében 288 ezer hashtag bukkant fel vele kapcsolatban, a TikTok-on pedig 242 millió megtekintést számoltak össze.
A második helyen a horvát elektromos specialista, a Rimac tanyázik a Nevera modellel. Erre 2,3 millió rákeresést számolt össze a Google, az Instagram pedig 4739 megjelölést mutatott ki. A TikTok 128 milliós megtekintést hozott a Rimac számára.
Harmadik legkeresettebb elektromos szupersportkocsi a Lotus Evija, melynek népszerűsége már jóval visszafogottabb, a Google keresések száma is beesett az 1 millió alatti tartományba.
Érdekesség, hogy az Instagram tekintetében a Lotus sokkal jobb eredményt hozott, mint a Rimac, az Evija ugyanis 11 ezer esetben kapott specifikus hashtag megjelölést. A TikTok ebben az esetben már „csak” 18 millió megtekintést mutatott ki.