A Toyota hivatalosan még nem erősítette meg, hogy tényleg érkezne a Supra GRMN változata, a Best Car magazin japán részlege belsős informátorokra hivatkozva mégis tényként beszél róla. A BMW M3 hajtását kaphatja meg.
Hivatalosan még sem megerősítést, sem pedig cáfolatot nem kapott, hogy készülne esetleg egy Toyota Supra GRMN variáns, de a Best Car magazin japán részlege mégis tényként kezeli, hogy lesz egy igencsak kihegyezett csúcsváltozata a német-japán ( a Supra a BMW Z4 alapjaira épült fel) sportkocsinak. Belsős informátorokra hivatkoznak és elég konkrét részletekről beszélnek az üggyel kapcsolatban.
A híresztelések szerint tehát a BMW M3 hajtáslánca kerülne a csúcs Suprába 480, majd később 510 lóerős (M3 Competition) kivitelben. Az erősebb GRMN kivitel várhatóan 2022-ben jelenik majd meg, ugyanis a Toyota úgy tervezi, hogy minden évben egyre erősebb alternatívákat mutat be, majd amikor eléri az evolúció tetejét az autó, pár év múlva nyugdíjba is vonul.
Bizony, Tada Tecuja főmérnök elmondása alapján 2025 környékén kifuthat a széria, ami átadja a teret az elektromos modelleknek. Ha lesz is Supra GRMN, akkor tehát az csak rövid ideig, limitált példányszámban lesz kapható. A japán magazin konkrétan 200 példányos sorozatról beszélt, ami tényleg elég visszafogott, bár abba belegondolva, hogy az „alap” kivitel is 22 millió forintos induló árcédulával rendelkezik, a másfélszer olyan erős modell pedig valószínűleg játszi könnyedséggel ugorja majd át a 30 milliós küszöböt, talán jobb is ez így. Miért? Mert egy harmincvalahány milliós Toyotát azért nehéz lesz a legtöbb rajongó torkán lenyomni, a limitált példányszám viszont kiváló indok lehet a gyűjtői értékre hivatkozva…