
Kimondottan új modell a Land Rover palettájában a Range Rover Sport, hiszen 15 éve került csak be a kínálatba, ám ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy megszerezze magának az egymilliomodik vásárlót is.
Kimondottan új modell a Land Rover palettájában a Range Rover Sport, hiszen 15 éve került csak be a kínálatba, ám ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy megszerezze magának az egymilliomodik vásárlót is.
Egy egészen újszerű marketing kampányba vágott bele az Abarth Angliában. Lehetőséget teremtenek arra, hogy a leendő vásárlók az otthon kényelméből ismerhessék meg az újabb modelleket.
A Classic Recreations egy kimondottan régebbi Shelby modellek újjáépítésével és átalakításával foglalkozó cég, mely most egy bitang erős motorral felvértezett, illetve karbonszálas karosszériával kikönnyített GT500 átiratról rántotta le a leplet.
Bár eddig is nagy pénzekről beszélt a Ford az elektromos átállással kapcsolatban, most alaposan megnövelték az erre szánt keretet. Az önvezető technológiák fejlesztésére is elkülönítésre került 7 milliárd dollár.
A PSA és az FCA összeolvadásából létrejött Stellantis komoly terveket dédelget a prémium szegmens bevételével kapcsolatban. A DS, az Alfa Romeo és a Lancia közös erővel fejleszt majd új modelleket a jövőben.
A Fisker hamvaiből feltámadó karma Automotives is a jövő alternatív hajtásán dolgozik. Szerintük a hidrogénes megoldás lehet jó, persze egy kicsit tovább gondolva annál, mint ahogy a legtöbb gyártó alkalmazza a technológiát.
A Volvo nem hogy szintre hozta magát eladások terén 2021-re, hanem még rá is javított erőteljesen az egy évvel ezelőtti állapotokra. Főleg a kínai piac pörgött rá nagyon a svéd gyártó modelljeire.
Az autóipar jelenleg legkomolyabban a globális szinten kialakult félvezető, és ebből eredendő számítástechnikai chiphiánytól szenved. A Mazda sem tudja legyártani az előre tervezett darabszámot az alkatrészek hiánya miatt.
A KGST piac egyik meghatározó szállító eszköze volt anno a Skoda 1203, melyet sokan csak csehszlovák Transporternek neveznek. Most ennek az ikonikus autónak álmodta meg a modern megfelelőjét a Skoda egyik dizájnere.
A Ford rekord összegű, több mint 1 milliárd dolláros fejlesztésbe kezd Dél-Afrikában. A helyi gyáregység modernizálása mellett a beszállítói hálózat fejlesztése is megtörténik a gigantikus beruházás keretein belül.