
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
Egyszerre hű az új arculathoz és hoz némi új szellemiséget a Jeep dizájnvilágába az a tanulmányautó, amelyet a sanghaji autószalonon mutatott be a Fiat/Chrysler csoporthoz tartozó márka.
Nem csak a vásárlók körében számít a világ legnépszerűbb sportkocsijának a Ford Mustang mostani generációja (ahogyan arról tegnapi hírünkben beszámoltunk), hanem a tuningcégek kedvence is. Összeszedtünk egy szép nagy csokorra valót a legszebb/legérdekesebb változatokból. Íme!
Az IHS Markit nevű piackutató szerint a Ford Mustang a világ legnépszerűbb sportkocsija.
Egy brazil honlapon jelent meg az első néhány kép a Fiat következő generációs kisautójáról, a mostani Punto sorozatot váltó Argóról.
Teljesen új modellt mutatott be C6 néven a Citroen. A nagyautó második generációja szinte mindenben eltér elődjétől, és nem is tervezik az európai forgalmazását.
Éppen csak annyit finomítottak a Lexus kis SUV-ján, amennyitől kifinomultabb lett az NX. A legfeltűnőbb a fantasztikus formatervű felni-garnitúra és a nagyobb infotainment-kijelző.
Egy kínai autógyártóval közösen fejlesztett hibrid SUV-ok terveit mutatta be a Pininfarina a sanghaji autószalonon.
Egy generáció kimaradt, de nemsokára ismét lesz lépcsőshátú változat is a Suzuki Swiftből. Íme, milyen is lesz!
Két év múlva, a kínai autószalonon mutatkozik majd be a nagyközönségnek a Volvo jelenleg fejlesztés alatt álló elektromos autója, amely az XC40-es alapjain nyugszik majd.