
A BMW az új 7-es szériával együtt mutatja be a teljesen elektromos változatot is, melyet nemes egyszerűséggel úgy emlegetnek, mint a világ első teljesen elektromos luxusszedánja.
A BMW az új 7-es szériával együtt mutatja be a teljesen elektromos változatot is, melyet nemes egyszerűséggel úgy emlegetnek, mint a világ első teljesen elektromos luxusszedánja.
Létezik még egy autó – meghúzódva a mai guruló tabletek vezetési élménytől távoli világában – amely könnyű súlyával, őszinteségével és a vezetés örömét elérhető áron kínálva életben tartja a reményt a lassan elfogyó autóbuzikban. Azokban, akik élvezik, ahogyan eljutnak A-ból B-be, vagy A-ból A-ba, vagy akár körbe-körbe.
Kezd mind inkább ritkaságszámba menni, ha egy autómárka szalonjába be tudunk sétálni csak úgy, kiválasztani a nekünk kellemes színt, motort és felszereltséget, befizetni a pénzt, és alig pár hét múlva megkapni a kocsit. Manapság megint kezdik években mérni az új autóhoz jutás idejét, de már nemcsak a vasfüggönyön innen, hanem azon túl is. Ja persze, hiszen vasfüggöny sincs már, nyilván emiatt terjedt át tőlünk Nyugatra az áruhiány.
Bár a Tesla-gyorstöltők használata nem mondható kiemelten drágának, egy kínai felhasználó mégis ledöbbent, amikor több mint 200 millió forintnyi jüant számlázott ki neki a rendszer.
A BMW a fanatikusok régi vágyát teljesíti azzal, hogy felveszi a 3-as kombit is az M-es palettára. Ezzel nemsokára a 3-as széria történetében először szerepel majd a puttonyos változat az „elit” kategóriában.
Bár azt hihetnénk, hogy a kigyulladás veszélye csak a dízelmotorral szerelt járgányokat érinti, most a Mercedes is bebizonyította, hogy az elektromos korszak is szülhet meleg perceket.
A Mazda történetének első konnektoros hibridje lesz a CX-60, melyből egyre többet engednek láttatni a japánok. A KODO formai irányzat következő generációja is bemutatkozik.
Az Opel Crossland jelenlegi generációja nem friss modell, ez érződik is rajta. Természetesen most megkapta a németek új arculati elemeit, de ez vajon segíthet életben maradni az egyre telítettebb szegmensben? Felemás érzelmekkel búcsúzunk a tesztautótól.
A BMW X5 európai szemmel nem számít kis autónak, sőt, a nagyobb SUV modellek közé sorolhatjuk a helyi piacon. Vannak helyek, ahol azonban nem elégszenek meg ennyivel a vásárlók. Ilyen Kína is.
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.