
Bizonyos Tesla modellekben eddig is lehetősége volt a vásárlóknak egy kis játékkal elütni az időt, ám ez a jövőben még nagyobb hangsúlyt kaphat az elektromos járgányokban. Elon Musk a teljes Steam elérésre törekszik.
Bizonyos Tesla modellekben eddig is lehetősége volt a vásárlóknak egy kis játékkal elütni az időt, ám ez a jövőben még nagyobb hangsúlyt kaphat az elektromos járgányokban. Elon Musk a teljes Steam elérésre törekszik.
Bár a Mercedes már eleve a felsőbb rétegeket célozza meg a kínálatával, most a németek még egy szintet feljebb lépnek Magyarországon. Luxusszalon nyílik Budapesten kimondottan a Maybach modellek iránt érdeklődők számára.
Csaknem 30 évvel ezelőtt mutatkozott be a Renault egyik legismertebb modellje, a Mégane. Azóta számtalan formában képviselte már a francia autógyártást, alapvetően pedig sosem maradt el a siker. Most viszont kezdenek új szelek fújdogálni, mi viszont hátra tekintve gyorsan átfutunk pár fontosabb tételt a Mégane-sztoriban.
Szépnek szép, Opelnek meg nagyon Opelnek tűnik, ha a jelen idő legütősebb márka-formajegyeit nézem – a Vizor nevű, fekete, meredek peremes maszkot az orrán, a hosszanti gerincet a kagylóhéj-géptetőn, a sallangmentesített, szögletes karosszériát, s a hokiütő formájú nappali fényeket… Ránézésre a legtöbbünknek az ugrik be – kéne.
A tisztán elektromosan visszatérő Hummer kapcsán sosem állította azt a GMC, hogy könnyű autó lesz. A most kiszivárgott információk szerint viszont az eddigi elképzeléseket is felülmúlja majd az autó súlya. Csak az akkumulátorok nehezebbek, mint sok autó önmaga.
Nem sokkal azután, hogy a G osztály kapcsán értékesítési szünetet rendelt el a Mercedes, nagyon úgy néz ki, hogy az E osztály esetén is ez a helyzet alakult ki. Egyelőre csak Németországban állították le az értékesítést, mert egyszerűen a jelenlegi helyzetben nem bírják tartani az iramot a vásárlókkal.
A DMC, azaz DeLorean Motor Company lényegében a „Vissza a jövőbe” filmek által lett ismert. A DMC-12 mára már kultikus klasszikusnak számít, az új generáció pedig igyekszik majd minden lehetséges módon megőrizni az örökséget. Kivétel a hajtáslánccal, mert az természetesen teljesen elektromos lesz.
Az elektromos átállás és a nyersanyaghiány egyaránt egyre feljebb nyomja az autók árát. A legtöbb gyártó szerint így már a városi kisautókat lehetetlen lesz eladni, így egyre többen engedik el ezen modellek kezét. Most az Audi is bejelentette, hogy nem lesz több A1 és Q2.
A Bentley vezérigazgatója nemrég bejelentette, hogy a márka elektromos átalakulása megkezdődött, a jövőben nem kevesebb mint öt darab villanyos modellre is számíthatnak a vásárlók. Az első hangtalan Bentley tesztelése ráadásul még idén elkezdődik.