
Brit sajtóértesülések szerint visszatérhet az F1-be az egykori legendás csapat, a Brabham – méghozzá a Force India istálló felvásárlásával.
Brit sajtóértesülések szerint visszatérhet az F1-be az egykori legendás csapat, a Brabham – méghozzá a Force India istálló felvásárlásával.
A kínai autóipar jelentős fejlődésen esett át az elmúlt években, és nem egy saját fejlesztésű modellje már-már tartja a lépést az európai márkákkal. Ennek ellenére a távol-keleti ország gyártói nem álltak le az egyszerű másolással sem – mint az következő összeállításunkból is kiderül.
Egy brit szaklap nemrégiben közzétett egy hetes listát azokról az autókról, amelyek megérdemelték a süllyesztőt. (Lásd itt: https://magazin.kocsi.hu/?p=17495). Ezen felbuzdulva mi is elkezdtük keresni a világ legnagyobb autóipari tévedéseit. Minden héten ajánlunk egy-egy modellt, amelyre várjuk a szavatokat és hozzászólásokat!
Egy kis darabka Amerika minden velejárójával – tehát például rettenetes belső dizájnnal – és egy zűrös európai motorral – leginkább így jellemezhető röviden a Dodge Avanger 2007-2014-es szériája. Csili-vili különlegesség, amely nem drága ugyan a használt piac, de nagyon óvatosnak kell lennünk, ha ilyenre vágyunk. Mindjárt eláruljuk, hogy miért.
Bemutatkozott a Dodge Challenger legújabb és egyben legizmosabb változata, a Demon. A gyártó szerint ez a világ legjobb gyorsulási adatait produkáló sorozatgyártású autója. Még olyan szuper-sportkocsikat is lever, mint a Lamborghini Avnetador.
A New York-i autószalonra időzített hivatalos bemutató előtt kiadta a Lexus az első képeket és információkat az LS-sorozat legizmosabb változatáról.
A brit Autocar magazin összeszedte azt a hét autót, amely szerintük az iparág legnagyobb tévedéseit testesítik meg. Íme a hét elfuserált modell!
Nem volt könnyű dolguk az immár a Fiat-Chrysler-csoport részeként működő Jeep dizájnereinek, amikor a Grand Cherokee soron következő frissítésén kezdtek dolgozni. Ez az autó ugyanis a nyolcvanas évek óta olyan emblematikus szereplője a méretes városi SUV-ok osztályának, hogy minden változtatás hatványozott kockázattal jár.
Ilyenkor, az első napsugarak ragyogására nem csak a virágok nyílnak ki, hanem gyakran az autók is. Minden valamirevaló autónepper tudja, hogy kabriót eladni csakis tavasszal lehet – hiszen ilyenkor vágyik rá mindenki. A piac egyik legvonzóbb (és egyben egyik legolcsóbb) modellje az MG roadstere, amelyet eleinte F, később TF néven forgalmaztak. Vajon megéri az árát? Ennek nyomoztunk utána.
Nagyon messze gurult a gyógyszerük a Renault tervezőinek a ’90-es években. Ezt nem csak néhány fura sorozatgyártású modell mutatja (lásd: Avantime, Vel Satis), hanem egy-egy különleges koncepció is. Ilyen az F1-es technológiával felvértezett családi buszlimuzin „fából vaskarika” ötlete is, amelyet az Espace akkori sorozatával demonstráltak.