Az Audi az elektromos autózásban a sportos vonalat keresőket célozza meg a még fejlesztés alatt álló E-tron GT-vel, így kiemelt fontossággal bír a jármű hangzása is. Most a hangolásba nyerhetünk betekintést.
Az Audi az elektromos autózásban a sportos vonalat keresőket célozza meg a még fejlesztés alatt álló E-tron GT-vel, így kiemelt fontossággal bír a jármű hangzása is. Most a hangolásba nyerhetünk betekintést.
Míg a világban egymásra licitálgattak a gyártók, a Hyundai szépen csöndben befejezte a hidrogéncellás kamion fejlesztését. Már úton vannak az első darabok a megrendelők felé.
Bár hivatalos árazása még nincs, valószínűleg a piac legolcsóbb elektromos autója lesz a Dacia Spring. Már elkezdte felvenni az előrendeléseket a magyar importőr.
Az emissziós szabályozások olyan gyártókat is rákényszerítenek a villanyosításra, amiktől eddig a lehető legtávolabb állt ez a gondolat. Ide tartozik a McLaren is, mely már a közúti teszteléseknél tart az egyelőre meg nem nevezett konnektoros-hibrid sportkocsijával.
Ténylegesen bemutatkozott a BMW 1-es széria azon sportváltozata, mely egy már majdnem elfeledett megnevezést hozott vissza a bajor palettára. Elől hajt, de erőben nincs hiány a 128ti esetében.
Gyorsulás tekintetében tartja a lépést a Tesla Model S-sel a Lucid Motors Air nevű gépe – végsebesség terén pedig jócskán felül is múlja az etalont, hiszen limiter nélnkül 378 km/h-val is képes száguldani. És még szép is mellesleg…
Most mutatta be az Audi a vadonatúj A8-ast. Íme az első hivatalos képek az újdonságról! Részletek hamarosan.
Megjelentek az első kémfotók a Ford Focus 2019-ben érkező új generációjának lépcsőshátú változatáról. Az újdonság jól láthatóan nagyobb lesz, mint az elődje.
Hiába néz ki nagyon jól, csak a japán vásárlók választhatják majd a Honda Jazz terepesített változatát – pedig Európában is ez a divat.
Holnap mutatja be az Audi zászlóshajójának új generációját. A vadonatúj platformra épülő A8-as a márka legfejlettebb felfüggesztésével és önvezérlő rendszerrel érkezik.