Benzines

A Bentley újragondolta elektromos stratégiáját, és a teljes elektromos átállást 2035-re tolta ki, miközben tovább tökéletesíti belső égésű és hibrid modelljeit. A következő generációs Flying Spur limuzin tökéletesen tükrözi ezt a kettős megközelítést: belső égésű, plug-in hibrid és teljesen elektromos változatokkal érkezik, hogy minden igényt kielégítsen.

Tovább
A Maserati bemutatja az egyedi GranTurismo és GranCabrio modelleket fokozott hangzással és exkluzív stílussal

A Maserati a modenai Meccanica Lirica eseményen leleplezte a GranTurismo és GranCabrio két különleges, egyedi változatát, amelyek a márka Bottegafuoriserie programjának testreszabási lehetőségeit mutatják be. Ezek a különleges, Trofeo felszereltségi szintre épülő modellek nem csupán egyedi megjelenéssel büszkélkedhetnek, hanem átalakított kipufogórendszerrel is, amely gazdagabb, rezonánsabb hangzást biztosít. A bemutató egy fontos mérföldkövet is jelent: a […]

Tovább

A Renault Captur második generációja 2025-re új hibrid hajtást kapott: az E-Tech 160 erősebb, hatékonyabb, és mindössze 300 euróval drágább, mint az elődje, a 145 lóerős változat. De vajon mit tud az új motor, és miért érdemes ezt választani? Nézzük meg közelebbről, mit kínál a franciák népszerű városi crossovere! Miért jó az új Captur E-Tech […]

Tovább

A Suzuki nem bolygatta meg a Jimny legendás receptjét, de épp annyit finomított rajta, hogy frissebbnek és modernebbnek hasson. A japán piacra szánt változat most nagyobb kijelzőt és több biztonsági extrát kapott. Finomhangolt klasszikus Kívülről minden maradt a régi: a dobozos forma és a klasszikus terepjárós arányok változatlanok. Belül viszont megjelent egy új, 9 colos […]

Tovább
Aston Martin DB12 S – amikor a luxus találkozik a nyers erővel

Az Aston Martin újra megmutatta, hogyan kell eleganciát és brutalitást egyetlen autóban ötvözni. Megérkezett a DB12 S, a brit márka legfrissebb sportkupéja, amely nem csupán erősebb, hanem minden részletében feszesebb, agilisabb és karakteresebb, mint valaha. 690 lóerő – a finomhangolt brutalitás A motorháztető alatt ugyanaz a 4,0 literes, ikerturbós V8-as dolgozik, mint a korábbi DB12-ben, […]

Tovább

A Cupra bemutatta eddigi legerősebb SUV-ját, a Formentor VZ5-öt, amelyben az Audi RS-modellekből ismert legendás öthengeres turbómotor dübörög. A spanyol márka így nemcsak egy új csúcsváltozatot kínál, hanem egyben tiszteletét is lerója a benzinmotoros élményautók előtt. Az ikonikus motor A Formentor VZ5 szíve a 2,5 literes, öthengeres turbó, amely az Audi RS3 és RS Q3 […]

Tovább

A Stellantis komoly fordulatra készül: 10 milliárd dolláros befektetéssel erősítené meg amerikai jelenlétét. A Jeep, a Chrysler és a Dodge is nyertese lehet a programnak – utóbbi esetében még a legendás V8-as motor visszatérése is szóba került. USA újra fókuszban Miközben eddig inkább Európa kapott prioritást, Antonio Filosa vezérigazgató most Amerika felé fordítja a figyelmet. […]

Tovább

A Mercedes-AMG legújabb C 63 S generációja sokakban csalódást keltett, hiszen a rajongók által imádott V8-as motor helyére egy 2,0 literes, négyhengeres hibrid hajtás került. Bár technológiai szempontból figyelemreméltó konstrukcióról van szó, a hagyományos AMG-érzés – a brutális erő és a mély, érces motorhang – sokak szerint hiányzik belőle. Ezt a hiányérzetet próbálta orvosolni a német Vuk Manufactur tuningműhely, amely elkészítette azt a változatot, amelyet a gyár sosem kínált: egy ikerturbós V8-assal szerelt C 63 S-t.

Tovább

Egy Lamborghini Diablo tulajdonlása önmagában is különleges élmény, ám akadnak olyan szenvedélyes gyűjtők, akiknek ez nem elég. Nekik kínál új lehetőséget a San Marinóban működő Eccentrica, amely a legendás típus modernizált változatához egy friss, kifejezetten pályanapokra szabott kiegészítő csomagot mutatott be.

Tovább