
A Ford felfrissítette a Puma sportos változatát, melynek keretein belül újragondolták a hajtásláncot is. Most már csak 1 literes a száguldásért felelős 3 hengeres motor.
A Ford felfrissítette a Puma sportos változatát, melynek keretein belül újragondolták a hajtásláncot is. Most már csak 1 literes a száguldásért felelős 3 hengeres motor.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
A Volkswagen nem dobja el magától a Passat modellt a jövőben sem, sőt, még SUV átiratot sem csinál belőle. Lesznek viszont olyan alapvető változtatások, amikre eddig nem volt példa a típus történetében.
A McLaren szépen csöndben 2022 végén kivezette a kínálatból az egyik legkeresettebb sportkocsi modelljét. A 720S utódját hivatalosan még nem mutatták be, de már most elkezdték az előjegyzéseket felvenni rá.
Csupán egyetlen motorral, egy 250 lóerős 2 literes turbós erőforrással lesz elérhető a kínai Hongqi legújabb dobása. A feltűnő dizájnnal megrajzolt szedán globálisan is elérhető lesz.
A tuning világában többféle irányzat is létezik. Van, aki csak külsőleg módosít, van aki a teljesítményre megy rá. Mások inkább a régebbi vasak modernizálásában látják a lehetőséget, ahogyan azt a Hod Rod Service Company is tette. Itt a légrugós, LS7 motoros 59-es Corvette.
A BMW az M divízió ötvenedik születésnapját egy igazi legenda felélesztésével ünnepli. Itt az M4 alapokra épülő, ám teljesen egyedi dizájnnal rendelkező új 3.0 CSL, mely egészen limitált példányszámban lesz majd kapható.
Túl sokat egyelőre nem mutat a gyártó, de Amerikában már felbukkant egy másik modell is, melynek segítségével sok mindenre lehet következtetni a következő Subaru Impreza generációval kapcsolatban.
Hivatalos jelleggel jelentette be Boris Johnson, Anglia miniszterelnöke, hogy 2030-ban tényleg véget ér az országban a dízel és a benzin üzemű járművek értékesítése. A hibridek még 2035-ig maradhatnak.