
A Lexus eddig csak Ázsiában volt jelen az LM modellel, ám a kisbusz egy generációváltás után már Európában is kapható lesz. Most le is rántották a leplet róla a japánok.
A Lexus eddig csak Ázsiában volt jelen az LM modellel, ám a kisbusz egy generációváltás után már Európában is kapható lesz. Most le is rántották a leplet róla a japánok.
A Lamborghini leleplezte az Aventador utódját, mely hibridesítve ugyan, de még mindig V12-es motorral került bemutatásra. A Revuelto egyben az első 1000 lóerő feletti teljesítménnyel bíró Lamborghini.
Egy Subaru Impreza STi már önmagában egy érdekes tárgy, de ha egy 22B kivitelről beszélünk, akkor meg is érkezünk a legenda kategóriába. A limitált példányszámban készült különlegesség egy példányát vadászta le most valaki csaknem 80 millió forintnyi dollárért.
A Volkswagen alig pár hónap múlva leplezi le hivatalosan a Passat következő generációját, mely csak és kizárólag kombi karosszériával lesz elérhető. Utána jön az azonos alapokra építkező új Skoda Superb, ami viszont szedánként is megvásárolható lesz.
Egyre nagyobb divatja van a klasszikus Porsche 911 átépítéseknek. Sokan elektromos irányba mennek el a projektekkel. A Theon Design maradt a benzines erőforrásnál, de alaposan feltornászták a teljesítményt, a karosszéria pedig karbonszálas műanyagból épült fel.
A Mustang GT már önmagában egy izgalmas közlekedési eszköz. Na de mi van, ha valaki kevesli a gyári 450 lóerőt? Az vehet például egy Shelby GT500-ast, vagy jóval olcsóbban beszerezheti a Roush új kompresszor készletét.
A Ford felfrissítette a Puma sportos változatát, melynek keretein belül újragondolták a hajtásláncot is. Most már csak 1 literes a száguldásért felelős 3 hengeres motor.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
A Volkswagen nem dobja el magától a Passat modellt a jövőben sem, sőt, még SUV átiratot sem csinál belőle. Lesznek viszont olyan alapvető változtatások, amikre eddig nem volt példa a típus történetében.