
A Ford Mustang tipikusan egy olyan autó, ami szinte elképzelhetetlen dízel motorral. Amerikában viszont egy srác belerakott egy Cummins dízelt, melyet meg is támogatott két gigantikus turbóval. Az eredmény némi korom és 1500 lóerő.
A Ford Mustang tipikusan egy olyan autó, ami szinte elképzelhetetlen dízel motorral. Amerikában viszont egy srác belerakott egy Cummins dízelt, melyet meg is támogatott két gigantikus turbóval. Az eredmény némi korom és 1500 lóerő.
A Lamborghini leleplezte az Aventador utódját, mely hibridesítve ugyan, de még mindig V12-es motorral került bemutatásra. A Revuelto egyben az első 1000 lóerő feletti teljesítménnyel bíró Lamborghini.
Egy Subaru Impreza STi már önmagában egy érdekes tárgy, de ha egy 22B kivitelről beszélünk, akkor meg is érkezünk a legenda kategóriába. A limitált példányszámban készült különlegesség egy példányát vadászta le most valaki csaknem 80 millió forintnyi dollárért.
A Chevrolet Camaro egy igazi ikonikus sportkocsi, egy sokak által vágyott tárgy. Viszont, mint minden sztorinak, ennek is vége lesz egyszer, egészen pontosan jövő januárban. A gyártó ugyanis nyugdíjazza a modellt, legalábbis egy időre.
Egyre nagyobb divatja van a klasszikus Porsche 911 átépítéseknek. Sokan elektromos irányba mennek el a projektekkel. A Theon Design maradt a benzines erőforrásnál, de alaposan feltornászták a teljesítményt, a karosszéria pedig karbonszálas műanyagból épült fel.
A Mustang GT már önmagában egy izgalmas közlekedési eszköz. Na de mi van, ha valaki kevesli a gyári 450 lóerőt? Az vehet például egy Shelby GT500-ast, vagy jóval olcsóbban beszerezheti a Roush új kompresszor készletét.
A Red Bull is beszáll az exkluzív szimulátorozás világába. Lényegében egy igazi F1-es versenygépben ülve próbálhatja ki magát a virtuális versenyzés világában, aki hajlandó kifizetni egy vadi új Porsche 911 árát a szerkezetért.
Valtteri Bottas nem csak az Alfa Romeo F1 csapat pilótája, hanem egyben a márka egyik nagykövete is. Ám nem csak ezen tényezők járultak hozzá, hogy ő lett annak az 500 szerencsés ügyfélnek az egyike, akik egy Giulia GTAm modellt birtokolhatnak.
Visszatérhet az Alfa Romeo palettájára a 70-es évek egyik legsikeresebb modellje, az Alfetta. A márka vezérigazgatója egy elektromos csapott hátút is szeretne látni a C szegmens kínálatában.
Modern technikai részletek, nagyobb karosszéria és egy bivalyerős benzines motor. Így tér vissza a legendás AC Cobra a köztudatba, a semmivel sem összetéveszthető klasszikus megjelenésével együtt. Villanyosításról szó sincs!