
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
A Ferrari alig pár napja mutatta be az SF-23 versenyautóját, mellyel idén képviselteti magát a száguldó cirkusz világában. Most éppen az újdonság promóciós forgatása zajlik, melynek kapcsán egy másik autó is reflektorfénybe került.
A Toyota már két éve jelentette be egy tanulmány kapcsán, hogy ultrakönnyű középmotoros sportkocsit szeretne elhelyezni a palettában. Most újabb részletek szivárogtak ki, amik szerint a hajtásláncot Suzuki és a Daihatsu hozza össze, míg minden más a Toyota sajátja lesz.
Ahogyan azt már megszokhattuk, az AMTS-en minden évben kiállítanak egy igazán legendás autót is. Többnyire olyat, amiből csak egy létezik a világon. Idén sem lesz ez másként, ráadásul az S1 Hoonitron nem csak a technikai részletei miatt érdekes, hanem van egy szomorú apropója is: ez Ken Block utolsó elkészült őrült versenygépe.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
A Bugatti a Chiron széria lezárásaként, mintegy utolsó W16-os lehetőségként árverezte el azt a Chiron Profilée modellt, mely most minden idők legdrágább újként értékesített autója lett. Valakinek csaknem 10 millió eurót ért a különlegesség.
Az amerikai elektromos gyártó is részt vesz idén a Pikes Peak hegyi felfutón. Az R1T pickup terelgetését a gyári tesztpilóta, Gardner Nichols végzi majd el.
A Ford Mustang Amerikában abszolút a megfizethető sportos járgányok közé tartozik. Persze, a generációváltás legelső darabja egészen más tészta. Egy jótékonysági aukción valaki félmillió dollárt fizetett ki érte.
A Forza Motorsport történetében új fejezet kezdődik idén. Eredetileg úgy volt, hogy ez már az év első felében bekövetkezik, most viszont egy igencsak komoly késést jelentettek be a fejlesztők.
A Porsche Dakar elnevezéssel mutatta be az emelt hasmagasságú 911-est. A fejlesztés kezdeti stádiumában azonban teljesen más volt a németek elképzelése a modell nevét illetően.