
Sokan mondják, hogy a Porsche és a Volkswagen Bogár közel áll egymáshoz, egy holland fanatikus pedig meg is csinálta a két világ összeházasítását. Nem sportkocsi, hanem traktor alapokon!
Sokan mondják, hogy a Porsche és a Volkswagen Bogár közel áll egymáshoz, egy holland fanatikus pedig meg is csinálta a két világ összeházasítását. Nem sportkocsi, hanem traktor alapokon!
A Mercedes amerikai részlegénél bukkant fel egy előfizetési lehetőség az új EQ modellek tulajdonosai számára, mely plusz teljesítményt kínál, ameddig fizeti a felhasználó a vele járó éves költségeket.
A KIA tavaly leplezte le az új logóját, mely teljesen más stílust képvisel, mint az eddig használt. Az új megoldás úgy tűnik, hogy nehezen olvasható laikusok számára, mivel a bemutatás óta szignifikánsan megnőtt a Google keresések száma a „KN” márkára.
A Q8 e-tron modellel ünnepli premierjét az Audi új, lényegesen leegyszerűsített logója. Nincs több háromdimenziós hatás, viszont a kéttónusú kétdimenziós embléma jobban látható akár messziről is a gyáriak szerint.
A McLaren vezérigazgatója egy új modell érkezéséről beszélt, ami más filozófiát képvisel, mint a márka eddigi járgányai. Az újdonság praktikusabb és a mindennapi életben jóval használhatóbb lesz.
A Porsche nem is olyan rég leplezte le az emelt hasmagasságú 911-est, máris itt a terepes sportkocsik kategóriájának következő képviselője, a Lamborghini Huracán Sterrato.
Ha Bugatti egy újdonsággal jelentkezik, akkor mindenképpen arra számíthatunk, hogy valamilyen rekord dől meg éppen. Így van ez a W16 Mistral esetében is, mely minden idők leggyorsabb nyitott tetős járgánya.
A Zoom fejlesztői jelentették be, hogy az újabb Tesla modellekben is elérhető lesz a sokak által használt konferenciabeszélgetésekre kihegyezett program, természetesen csak álló helyzetben.
Újabb rekordot állított fel az együléses versenyautók kategóriájába Schumacher 2003-as F1-es versenyautója, miután valaki hajlandó volt 14,6 millió dollárt kifizetni érte az RM Sotheby’s aukcióján.
A Mercedes vezérigazgatója egy beszédében tért ki arra, hogy szó sem lehet arról, hogy a gyártók figyelmen kívül hagyják Kínát a jövőben. Ola Kallenius ezt az után jelentette ki, hogy Olaf Scholz német kancellár arra figyelmeztette a gyártókat, hogy Kína és Németország kapcsolata megromolhat a későbbiekben.