
Bár hivatalosan a modellciklusa végéhez ért az Abarth 595 és a 695, a gyártó mégis tovább a palettán tartja őket. Új színnel és konfigurációs lehetőséggel várják a vásárlókat jövőre is.
Bár hivatalosan a modellciklusa végéhez ért az Abarth 595 és a 695, a gyártó mégis tovább a palettán tartja őket. Új színnel és konfigurációs lehetőséggel várják a vásárlókat jövőre is.
Egy új felmérés szerint a Tesla jelenleg a legnépszerűbb elektromos sportkocsi, legalábbis az online keresések és megjelenések tekintetében. A második helyre a Rimac Nevera áll, míg a harmadik helyet a Lotus újdonsága szerezte meg.
Ha azt mondjuk BMW, akkor sokaknak azonnal a bajor gyártó mostani jellegzetes formai irányzata ugrik be. Egyesek szerint nem éppen a legjobb irányba mozdult el ezzel a márka, ám annak vezetői szerint semmi sem véletlen.
Eddig is hosszú várólistákkal számolhattak az új autót vásárló ügyfelek az alkatrészhiány és a gyári leállások miatt, most azonban még rátesz a lapátra, hogy Európa egyik legnagyobb kikötőjében munkaerőhiány miatt gyűlnek csak a szállításra váró járgányok és alkatrészek.
A Fiat sportos márkája arra volt kíváncsi, hogy vajon milyen érzelmeket vált ki az emberekből a versenypályán csapatás pilótaként és utasként is külön megvizsgálva.
Nem ez az első eset, hogy a Porsche kipufogóból készült hangszórót dob a piacra, de az biztos, hogy a most bemutatott 911 Soundbar 2.0 Pro az eddigi legbrutálisabb próbálkozásuk, teljesítményben és megjelenésben egyaránt.
A Ferrari eddig sem panaszkodhatott, hiszen az elmúlt éveket is szerencsésen vészelték át pénzügyi szempontból. Most viszont már ott van a pályán az első SUV modelljük is, ami nagyon úgy néz ki, hogy hozza a papírformát.
Nem is olyan régen a Toyota jelentette be, hogy a jövőben az elektromos hajtásláncokhoz is kínál majd manuális váltási lehetőséget. Ez egy szimulált rendszer lesz, amiből a Honda viszont nem kér.
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.
Öt év telt el az újgenerációs A110 gyártásba kerülése óta. Akkor majdnem év autója lett, noha ez egy 2+2 üléses kicsi sportcoupé. A modell sikerességén felbuzdulva úgy gondolta a Renault leányvállalata, hogy ideje egy nagyszabású vérfrissítésnek. Ezt hivatott szolgálni az Alpine A110 R.