Tanulmány formájában már sokszor megmutatta a Mercedes-AMG a One névre keresztelt szupersportkocsit, a végleges, sorozatgyártásra érett változatot azonban eddig még nem láthattuk. Ez változik meg még most a héten!
Tanulmány formájában már sokszor megmutatta a Mercedes-AMG a One névre keresztelt szupersportkocsit, a végleges, sorozatgyártásra érett változatot azonban eddig még nem láthattuk. Ez változik meg még most a héten!
Mint a frissen megégetett ujjbegyre spriccelt Irix, úgy csillapítja az első, 2014-ben bemutatott Mirai által a retinánkba sült, hólyagos sebet az újabb generáció látványa. Ha létezik két autó, amely szegről-végről sem hasonlít egymáshoz (leszámítva a maszk formáját), akkor ez a kettő az. Hála a jó égnek, tegyük gyorsan hozzá. A Jehova, pontosabban a Toyota megkönyörült rajtunk, ilyen is előfordul néha.
Számtalan érdekességgel találkozhatnak az AMTS-re látogatók ezen a hétvégén. Többek között gyári különlegességgel is, például a Pikes Peak-en is rekordot tartó elektromos Volkswagennel.
A tegnapi nap folyamán hozott egy döntést Magyarország kormánya, azaz mától nem lehet igénybe venni külföldi rendszámos autóval az üzemanyag ársapkát. Persze, most is vannak kivételek.
A Mercedes először mutatta meg tanulmányként azt az elektromos autót, mely nemsokára a paletta csúcsát képezi majd. Természetesen az AMG részleg dolgozik rajta!
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
Az Európai Parlament elfogadta az EU Bizottság azon javaslatát, miszerint 2035-től már csak elektromos autókat lehessen újonnan értékesíteni és forgalomba helyezni. Bizony, a szintetikus üzemanyagok is tiltólistára kerülnek ezzel.
A Honda ma már az autóipar meghatározó szereplője, de mint minden gyártó, a japánok is kicsiben kezdték anno. Aztán megjött a Civic, és minden egyből a feje tetejére állt!
A Bosch és az ELTE összefogásából született meg egy a modern társadalomban és közlekedésben elengedhetetlen oktatási és fejlesztési lehetőség. A célkeresztben ott vannak az önvezető autók is.
Számtalan gyártó úgy készül az elektromos jövőre, hogy lényegében már most elkezdte több részre osztani az adott márkát. Főleg az elektromos és a nem elektromos részleg egymástól elkülönülése a cél, viszont a Stellantis cégóriás abszolút nem lát ebben fantáziát.