
A Toyota 51 évvel ezelőtt nyert futamot először a rali világbajnokságon egy Corolla 1600 Coupe versenyautóval. Most erre a történetében fontos mérföldkőre emlékszik vissza a japán gyártó egy limitált GR Yaris szériával.
A Toyota 51 évvel ezelőtt nyert futamot először a rali világbajnokságon egy Corolla 1600 Coupe versenyautóval. Most erre a történetében fontos mérföldkőre emlékszik vissza a japán gyártó egy limitált GR Yaris szériával.
A Lamborghini jelentette be, hogy évről-évre egyre több autót sikerül értékesíteniük. A Covid-járvány óta tart a kiugró siker, amit a gyártó a YOLO, azaz a „csupán egyszer élsz” jelenségnek tud be.
A NASCAR évtizedek óta az üvöltő motorokról és a féktelen száguldásról szól. Vajon megváltozik ez a jövőben? Elektromos versenyautó-tanulmánnyal rukkolt elő a széria.
A BYD egyik nagy dobása lesz nemsokára a YangWang U9, mely egy négy elektromos motorral szerelt közel 1300 lóerős szupersportkocsi. A kínai gyártó nem veszi félvállról a tesztelést és már a Zöld Pokolban száguldoznak néhány példánnyal.
A Lancia bemutatta az új elektromos Ypsilon teljesítményre kihegyezett változatát, mellyel egyben visszatért a köztudatba a legendás HF megjelölés is.
Az Apple támogatásával forog éppen egy nagyszabású autóversenyzős film, mely a Forma 1 világába kalauzolja el majd a nézőket. A Brad Pitt főszereplésével készülő mozi költségvetése azonban időközben úgy elszállt, hogy benne lesz a világ 10 legdrágább produkciójában is.
Éppen csak, hogy leleplezte az Aston Martin a Vantage legújabb generációját, máris a mélyvízbe dobják a gyáriak a modellt. Bemutatkozott a Forma 1 legfiatalabb biztonsági autója.
A Dacia büszkén leplezte le a versenyautóját, mellyel a Dakar meghódítására készülnek. A Sandrider ugyan a Manifesto koncepció alapján született meg, de teljesen újragondolták, hogy a lehető legalkalmasabb legyen a kihívás teljesítésére.
A Forma 1 világában létfontosságú, hogy melyik csapat milyen gyorsan tudja megoldani a boxkiállásokat, akár szélsőséges körülmények között. A Red Bull most bebizonyította, hogy nekik az se baj, ha éppenséggel semmit sem látnak akció közben.
A 2024-es szezonban ismét a BMW biztosítja a biztonsági autót a MotoGP számára. Eddig inkább a laposabb sportkocsikat futtaták a bajorok ezen a fronton, most viszont egy ízig-vérig SUV fogja felvezetni a versenyzőket.