A 2021-ben már nagyobb akkumulátor csomaggal és fejlettebb technikai megoldásokkal indul a vásárlók kegyeiért a Bentley SUV modellje, a Bentayga hibrid variánsa.
A 2021-ben már nagyobb akkumulátor csomaggal és fejlettebb technikai megoldásokkal indul a vásárlók kegyeiért a Bentley SUV modellje, a Bentayga hibrid variánsa.
Először 2019-ben jelentette be a két gyártó, hogy az indiai piacon megerősödés céljából együttműködésbe kezdenek, ám azóta pár dolog megváltozott az autóiparban. Mégsem lesz összefogás a tervekből.
Az FCA-PSA összeolvadás nem jelenti azt, hogy mostantól mindent lehet, hiszen a Stellantis ugyan a világ egyik legnagyobb autóipari konszernje lesz, a 2020-as év gazdasági mutatói így is éreztetik majd a hatásukat. Van félnivalója a veszteséges márkáknak.
Végül ténylegesen sikerült ötödszörre is behúznia a Suzukinak a magyar piac legjobbjának járó címet. 14 783 regisztrált személygépkocsival a Suzuki 11,55 százalékos részesedést ért el a hazai személyautó-piacon 2020-ban.
A Volkswagen nemrég általunk is bemutatott robotjai után lényegében meg sem kéne lepődnünk a Toyota most kiszivárgott szabadalmi tervezetén, de mi mégis megtesszük. A japánok ugyanis arra készülnek, hogy a jövőben maguktól menjenek el a mosóba és jöjjenek majd vissza az autók.
Nem igazán keresték mostanság a Honda személyautó modelljeit az orosz vásárlók, ezért költségcsökkentési okokból otthagyja az ázsiai országot a japán gyártó.
A Car Magazine birtokába jutott információk szerint nem a Purosangue lesz az egyetlen SUV modell a Ferrari palettájában, az olaszok ugyanis két elektromos crossoverrel is készülnek a jövőben.
Az éppen a PSA-val egyesülő FCA csoport bejelentette, hogy a lengyelországi Tychy-ben gyártják majd a csoport hibridjeit és elektromos autóit a jövőben. A 2022-ben beinduló termelést egy 150 millió eurós modernizálás előzi meg.
Mike Flewitt, a McLaren vezérigazgatója napi kapcsolatban áll a fontosabb vásárlóival, ezért tudja, hogy azok mit szeretnének. Tömegmárkát és palettába épített crossovert biztos nem!
Egy éve mutatta be először a Volkswagen azokat az önjáró robot terveket, melyek elméletileg a jövőben képesek lesznek egyedül feltölteni egy parkoló elektromos autót. Most ott tartanak, hogy már a prototípust tesztelik.