A Ferrari 812 Competizione már önmagában egy szinte tökéletes autó, így nem könnyű még többet kihozni belőle. A Novitec azonban sikeresen megoldotta ezt a feladatot.
A Ferrari a 812 Competizione piacra dobásával egy erős és kimondottan jól hangolt frontmotoros sportkocsival örvendeztette meg a vásárlóit. Egy ilyen kaliberű járgányhoz nem igazán szoktak hozzányúlni a tuningolás mesterei, mert könnyebb rontani rajta, mint jobbá tenni. A Novitec azonban nem riadt meg a feladattól és pár ponton belenyúlt az olasz járgányba.
A srácok ugyanis azt vették észre, hogy a kipufogórendszer módosításával még elő lehet csalni pár lovacskát az alapból 830 lóerős 6,5 literes szívó V12-es motorból. Meg is alkották a saját rendszerüket, mely rozsdamentes acélból vagy aranyozott Inconelből is készülhet a megrendelő kérése alapján. Ezzel, na meg a 100 cellát magába foglaló katalizátorral a Novitec 20 lóerőnyi többletet ért el, ami ugyan nem kiugró különbség a közel 1000 lóerős ligában, de legalább felmutatható eredményként könyvelhető el.
Ehhez jön még hozzá, hogy a srácok új rugókat tettek a 812 alá, aminek köszönhetően 25 millimétert csökkent a hasmagasság. Persze, ezzel nem iktatták ki az autó orrát megemelni képes mechanizmust, azaz olyan helyzetben, amikor a körülmények megkívánják, egy gombnyomásra továbbra is 4 centivel növelhető a hasmagasság alacsony sebesség mellett.
Felnik tekintetében a Vossen céggel együttműködve három lehetőséget kínál az ügyfeleknek a Novitec. A képeken az NF 10 ZV szett látható elől 21 hátul pedig 22 collos méretben, de van két másik mintázat is NF9 és NF8 elnevezéssel. Ami ennél is fontosabb, hogy több mint 70 színvariációban kérhetők a kerekek, a feketétől egészen a világító liláig vagy éppen rózsaszínig.