A Nissan egy kisebb ráncfelvarrást eszközölt a Micra kisautón, mely két új felszereltségi szintet és nagyobb variálhatóságot jelent ebben az esetben. A forma gyakorlatilag nem változott.
A Nissan Micra ötödik generációja négy éve mutatkozott be, a gyártó pedig azóta folyamatosan modernizálja új technikai megoldásokkal és kisebb frissítésekkel. Ennek fényében érthető, hogy az első hivatalos, modellciklus közepi ráncfelvarrás sem hozott drasztikus változásokat a külső tekintetében.
Van viszont két új felszereltségi szint, az N-Design és az N-Sport. Az első leginkább a variálhatóságra helyezi a hangsúlyt, azaz az autó megrendelésekor mi határozhatjuk meg, hogy a fényes fekete vagy inkább a króm felületeket részesítjük előnyben, de azt is meghatározhatjuk például, hogy a belső térben milyen színű díszítőelemeket látnánk szívesen. Ehhez a felszereltségi szinthez párosítható még az új kéttónusú 16-os Genki felni szett is.
Az N-Sport esetében már jobban meg van kötve a vásárló keze, ugyanis itt fix fekete külső elemeket és LED-es első fényszórókat kapunk. A 17-es felni szintén alapáras, a rajta feszülő vékonyabb gumi pedig sportosabb hatást kelt. A belső térben megjelenik az alcantara kárpitozás, az ülések pedig jobb oldaltartással bírnak.
A két új felszereltség mellett újításnak számít, hogy vezetést segítő rendszerek egész tárháza került fel a Micra repertoárjára. Ilyen például a hegymenetben elindulást segítő rendszer, az intelligens fényszóró vezérlő, a táblafelismerő és akadályt észlelve az autót teljesen megállító vészfék asszisztens.
A motorpalettába is belenyúltak a gyáriak, egészen pontosan az 1,5 literes Renault eredetű dízel kikerült a kínálatból, ezzel most már csak az 1 literes turbós benzines egység kérhető a Nissan kisautójához.