A McLaren arra kéri a 765LT kupé tulajdonosokat, hogy nagy sebesség mellett ne engedjék le az oldalsó ablakokat és kerüljék a versenypályás használatot, mert a hátsó polikarbonát szélvédő könnyen kiszakadhat a helyéről. Már dolgoznak a megoldáson.
Visszahívások kapcsán általában átlagos autókról beszélünk, de bizony néha beüt a ménkű a szupersportkocsik tulajdonosainál is. Most például a McLaren jelentette be, hogy gondok lehetnek a 765LT kupék hátsó szélvédőjével. Nemes egyszerűséggel képesek kirepülni a helyükről a polikarbonát elemek.
Éppen ezért arra kéri a tulajdonosokat a gyártó, hogy 140 kilométeres tempó felett ne engedjék le az oldalsó ablakokat, mert így túl nagy terhelés éri a hátsó elemet, ami most már bizonyítottan nem is fog sokáig ellenállni a fizika törvényeinek. A McLaren a versenypályás használatot sem javasolja, mivel ott is olyan erők alakulhatnak ki, amik meglazítják a panelt.
A probléma összesen 163 darab 765LT-t érint a gyáriak közleménye szerint. Érthető módon a nyitott tetős Spider modellek ebben nincsenek benne, de azok is megnyugodhatnak, akik az MSO által kínált egyedi karbontetőt kérték anno az autójukhoz.
Természetesen a gyártó már dolgozik a probléma megoldásán, ami abból áll majd, hogy a panel mind a négy sarkára extra rögzítést szerelnek fel, illetve a gyári ragasztót is erősebbre cserélik.