
Bár a Mazda úgy tervezte, hogy már jövőre piacra dobja a Wankel-motort hatótávnövelő megoldásként használó MX30-at, most mégis bejelentették, hogy késni fog a dolog.
Bár a Mazda úgy tervezte, hogy már jövőre piacra dobja a Wankel-motort hatótávnövelő megoldásként használó MX30-at, most mégis bejelentették, hogy késni fog a dolog.
A Volvo már egy ideje nem titkolja, hogy mindent az elektromos kártyára tesznek fel. Most pedig az is kiderült, hogy miként szeretnének majd kitűnni a tömegből.
Dinamizmus terén még a paletta csúcsát jelentő hibrid kivitelt is veri a Porsche Cayenne család legújabb tagja, a Turbo GT.
A Duster nem hiába a piac egyik kedvence, hiszen egy minden téren alkalmazható joker kártyát lehet általa birtokolni, ráadásul nem is horror áron. A kötelező modellfrissítés pedig még tovább javította az összképet.
A Toyota nem kapkodta el, a kifutó – 200-as széria – immáron 2008 óta volt velünk, de ha azt hinnénk, hogy ez az új már csak aszfaltra lesz jó, hát tévedünk. Minden luxus ellenére a Land Cruiser ugyanaz a terephajó maradt, mint volt. Helyet a 300-asnak!
Nem tudni, milyen új szert találtak a koreai gyártónál, de az biztos, hogy a kreativitás olyan magasságaiba emelkedtek, amelyre ritkán van példa manapság.
Új kivitellel erősödött a Skoda Enyaq kínálata. Szó szerint értendő a dolog, mert a Sportline iV 80x ténylegesen a kínálat csúcsát jelenti.
A Jeep nem titkolózik tovább a Compass hétszemélyes kivitelének elnevezésével kapcsolatban. Visszatér a Commander a palettára.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.
A Mercedes nem lazsál, ha az elektromos EQ modellcsalád bővítéséről van szó. Szinte a csúcsot képező EQS modellel egyidőben mutatkozott be az EQB hétszemélyes SUV, melyet globális értékesítésre Magyarországon gyártanak majd.