BMW

A BMW évekig kritikákat kapott amiatt, hogy túl lassan reagált az elektromos autózásra, és az iparág többi szereplőjétől eltérően sosem vállalt konkrét határidőt arra, hogy mikortól gyártana kizárólag elektromos járműveket. Most, hogy több nagy gyártó is visszakozik az elektromos átállással kapcsolatos korábbi ígéreteiből, úgy tűnik, a BMW óvatosabb stratégiája kifizetődőnek bizonyulhat.

Tovább

Van az úgy, hogy az ember vágyakozik a saját autója modernebb változata iránt. Ilyenkor mit lehet tenni? Vagy kifizetünk rengeteg pénzt egy új autóért, vagy átfaragjuk a jelenlegi járgányt, hogy olyan legyen, mint a legújabb generáció. Indiában egy műhelyben ez utóbbit valósították meg egy 7-es BMW esetében.

Tovább

A BMW új generációs Neue Klasse modelljei, köztük a szeptemberben bemutatkozó iX3 elektromos SUV, négy intelligens vezérlőegységet, úgynevezett „szuperagyakat” kapnak. Ezek külön-külön felelnek a menetdinamikáért, az autonóm vezetésért, az infotainment-rendszerért, valamint az egyéb funkciókért, mint például a világítás és a klímavezérlés.

Tovább

A Las Vegas-i Consumer Electronics Show (CES) az a hely, ahol a legmodernebb technológiák debütálnak, és az autógyártók számára is tökéletes alkalom, hogy bemutassák legújabb fejlesztéseiket. A német BMW idén a CES-en prezentálta a következő generációs operációs rendszerét és az új Panoramic iDrive rendszert, amelyek elsőként a Neue Klasse modelljeiben lesznek elérhetők még 2025 vége előtt.

Tovább

Bár láthattunk már rajongói átalakításokat, ez az első alkalom, hogy maga a BMW alkotta meg a Need for Speed széria egyik legismertebb autóját, az ezüst-kék M3 GTR-t. És bizony, ha már a gyáriak kezdenek bele egy ilyen projektbe, akkor azt komolyan is veszik, azaz a szóban forgó példány egy tényleges M3 GTR versenyautó, mellyel 2001-ben még bajnoki címet is bezsebeltek.

Tovább