Citroen

A Citroën decemberben nagy bejelentésre készül: teljes arculatváltást mutat be, amellyel újra meghatározná, mit is jelent a márka a vásárlók számára. Az új vezérigazgató, Xavier Chardon szerint ideje rendet tenni a Citroën identitásában, és visszahozni azt a szellemiséget, ami egykor legendássá tette. Vissza a gyökerekhez – modern köntösben Chardon nem titkolja: a legendás 2CV (a […]

Tovább

A sok szörnyű drága és erős villanyautó után idén visszatértek a fókuszba a kisebb, megfizethetőbb modellek, van tehát remény még az európai autóvásárló számára. Most megint nem került be kínai autó a döntősök közé, viszont a Hyundai/Kia-konszern, a Renault Alliance és a Stellantis is két-két modellel szerepel a hét típusból álló szűkített listán.

Tovább

A Citroen C4 jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, ezért elkerülhetetlen volt, hogy a franciák egy kis ráncfelvarrást eszközöljenek rajta. Leginkább a dizájn változott meg, azaz a legújabb márkaarculathoz illően szögletesebb formákkal dobták fel az autó megjelenését.

Tovább