
A Ford hivatalosan is levédette a Mach 4 elnevezést, ami azt sejteti, hogy egyre közelebb állunk a már pletyka szinten régóta létező Mustang szedán első gyári megjelenítéséhez.
A Ford hivatalosan is levédette a Mach 4 elnevezést, ami azt sejteti, hogy egyre közelebb állunk a már pletyka szinten régóta létező Mustang szedán első gyári megjelenítéséhez.
Ahogyan régebben a GT sportkocsi esetében, a Ford a Mustang GTD-nél is bevezeti, hogy aki megveszi a kis példányszámban készülő járgányt, az nem adhatja tovább két évig. Ezzel a nyerészkedőket szűrnék ki a vásárlók közül.
Ha 68-as Mustang, akkor általában nem a terepezés ugrik be elsőre az embereknek. Most viszont egy olyan példány bukkant fel az interneten, melyet erre a témára építettek át.
A Ford történetének eddigi legdurvább Mustang kivitele a GTD, mely lényegében egy utcai versenyautó. Most kiderült, hogy azonban nem csak az utcán bírja a tempót, hanem a versenypályán sincs semmi oka a szégyenkezésre.
Tovább bővítette az elektromos palettáját a Ford. Most a Puma mutatkozott be villanyos formában GEN-E megjelöléssel és Mustang Mach-E stílusú orrkialakítással.
A Ford a tervek szerink a kölni üzem teljes kapacitását az elektromos Capri és Explorer gyártásának vetette volna alá, csak hogy az elektromos autók iránti kereslet visszaesése alaposan átírta a forgatókönyvet. A gyár dolgozói részmunkaidőben dolgoznak már csak a sorok mellett.
Abban még nem is lenne semmi, hogy a Ford vezérigazgatója egy elektromos autót használ a mindennapokban, csak hogy kiderült, Jim Farley nem a saját palettáról választott magának járgányt, hanem egy kínai Xiaomi modellre esett a választása. Szereti, imádja, el sem akarja engedni.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója és John Lawler pénzügyi igazgató még tavaly jártak Kínában, hogy kipróbálják az egyik partnerük elektromos modelljeit. Mit tapasztaltak? A Wall Street Journal szerint nemes egyszerűséggel sokkot kaptak.
Todd Willing már 21 éve dolgozik a Ford kötelékében, most pedig elérte a pálya csúcsát. A 2017-es GT modellt is megálmodó dizájner váltja Anthony Lo-t a márka megjelenéséért felelős részleg igazgatói posztján.
A Ford vezérigazgatója, Jim Farley beszélt arról egy konferencián, hogy sokkal több van a Dark Horse elnevezésben, mint amit eddig megmutattak. Olyan lesz innentől, mint a Raptor vagy a Tremor.