A Genesis tovább növeli európai jelenlétét, és minden eddiginél elszántabban törekszik arra, hogy kihívóként lépjen fel a kontinens prémiumautó-gyártói, különösen a német márkák ellen. A dél-koreai vállalat most stratégiai váltással erősít: az európai operáció élére egy ismert iparági szakembert, Peter Kronschnablt nevezte ki, aki évtizedes tapasztalatot hoz magával a BMW kötelékéből. Kronschnabl legutóbb a BMW globális piacfejlesztési és speciális értékesítési alelnöke volt, elsősorban a feltörekvő régiókért felelt. A Genesis-nél Xavier Martinet helyét veszi át, aki eddig ideiglenesen látta el az európai ügyvezetői feladatokat, párhuzamosan a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatói munkájával.
A Genesis többnyire a Hyundai Motor Group luxusmodelljeivel foglalkozik, de alkalomadtán azért szívesen megmutatják, hogy más téren is komoly ismeretekkel rendelkeznek. Most például egy kőkemény hegyimentő koncepcióval rukkoltak elő, mely az elektromos GV60 modell alapjait hasznosítja.
Szokták mondani, hogy igenis a méret a lényeg. Ezt a kérdést nem aprózta el a Genesis sem és megalkotta a világ jelenlegi legnagyobb személyautó motorháztetejét a G90-eshez.
A Genesis a 2023 modellévtől először alkalmazza bizonyos modelljeiben azt az arcfelismerő rendszert, mely alapján nem kell többet a kocsikulcsot magánál hordania a tulajdonosnak.
A Hyundai önálló márkájaként működő Genesis dizájn terén eddig sem panaszkodhatott, de az X tanulmány széria legújabb darabja minden eddigi elképzelést túlszárnyal. Egy kimondottan elegáns kabrióról van szó a márka jövőjét meghatározó stílusjegyekkel felvértezve.
Egy kimondottan prémium kategóriás elektromos SUV modellel jelentkezett a Hyundai almárkája. A Genesis GV60 a Kia EV6 alapjaira épült fel.
A Hyundai luxusmárkája hivatalosan is elérhetővé vált Kínában, amit egy óriási ünnepséggel adtak a világ tudtára a Genesis képviselői. Még egy drónokkal felállított világrekord is belefért a mutatványba.