Szebb és (vélhetően) gyorsabb is elődjénél a Bugatti Chiron. Egy tekintetben azonban mégsem vetekszik vele: biztosan zárkózottabb marad. A cég marketingvezetője szerint ugyanis nem lesz belőle kabrió.
„Se roadster, sem kabrió” – mondta a brit Autocar magazinnak Stefan Brungs, a Bugatti marketing igazgatója amikor arról faggatták, hogy milyen további modelleket terveznek piacra dobni a Veyront nemrég leváltó új szuper-sportkocsijukból, a Chironból. De ha nyitott változat nem is lesz belőle, szupergyors viszont igen: a cég jelenleg is dolgozik egy olyan csúcsváltozaton, amellyel gond nélkül elhódíthatják a „leggyorsabb közúti jármű” címet – éppen a Veyrontól. Erre minden esélye meg is van az autónak, hiszen már az alapváltozat W16-os, nyolcliteres, négyturbós motorjának 1500 lóerős teljesítményével és 1600 Nm-es nyomatékával 2,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége 420 km/h. A Chironból 500 példány készül.